reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

pieluszkowe zapalenie skóry

A

azik

Gość
no to ja już wiem co to znczy, Bartuś od ok 2 tygodni ma odpoarzoną pupkę i nic , zupełnie nic nie działało. szkoda że tak póżno zdecydowałąm sie poradzić pediatry, ta od razu kazałą używać clotrimazol - bo uznałą że to peiluszkowe zapalenie.
używam dwa dni i poprawa jest niesamowita.

nawet nie wiedziałąm że pieluszkowe zapalenie skóry to grzyby, FUJ !!!

Jaka ja jestem szczęsliwa że mam tak dobrą pediatrę.
 
reklama

magdalenaB

marcowa mama 06'
Dołączył(a)
6 Wrzesień 2005
Postów
3 272
Miasto
legnica
Rozwiązania
0
hmm, a wydawalo sie ze zapalenie od pieluszek to najczesciej maluszki maja... a dobrze ze masc pomaga, oby jaknajszybciej wyleczyla pupcie bartusia :-)

my walczylismy z takim odpornym na wszystko odparzeniem, ale pomoglo zmienienie pieluszek na inne i sudocrem
 

lolcia81

Podwójna szczęśliwa mama!
Dołączył(a)
9 Październik 2005
Postów
2 109
Rozwiązania
0
my takiego problemu i nie mieliśmy i mam nadzieję że mieć nie będziemy ale dobrze że dzielicie się swoim doświadczeniem, które może sie niejednej z nas przydać:tak:
 

karolkaz

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Czerwiec 2006
Postów
2 649
Rozwiązania
0
Azik - ta maść o której piszesz jest bardzo dobra, ja sama z niej korzystam czasami ,mam bowiem wielką skłonność do grzybicy w intymnym miejscu i to naprawdę działa.......!!!!!!!!!!!!!
 

Zuzia24

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Listopad 2005
Postów
1 593
Miasto
Manchester
Rozwiązania
0
qurcze moja zuzia tez ma jakies swinstwa na "sisioszce" juz od jakichs dwuch tygodni i nie pomaga sudocrem. dzisiaj pediatra kazal nam posmarowac to miejsce krochmalem ?????!!!!! i zobacze jak nie pomoze to tez sprobuje clotrimazol :(

dzieki Azik za ten watek
 

ANIK78

Marzec 2006 i Luty 2009
Dołączył(a)
20 Lipiec 2005
Postów
1 817
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Rozwiązania
0
U nas jakieś 3 tygodnie temu po raz pierwszy pojawiły się mega odparzenia na pupie, poszliśmy do pediatry, dała jakąś cynkową maść i jeszcze krem robiony w aptece. W każdym bądź razie papka nie pomagała, mały nie mógł spać, marudził, poczytałam trochę różne fora i zdecydowałam się użyć termentiol. Wystarczyły 2 doby, żeby skóra zrobiła się gładka, bez wyprysków, a poza tym naskórek się zregenerował. U nas odparzenia pojawiły się przez częste oddawanie kupek (około 8 na dobę). Aha, a poza tym wietrzyłam pupę Krystiankowi, przemywałam za każdym razem ciepłą, przegotowaną wodą.
 

pytia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
13 Lipiec 2005
Postów
4 681
Rozwiązania
0
Jaś przy biegunce też miał pupkę w katastrofalnym stanie. Pomógł nam tormentiol (lekarka pozwoliła go użyć), ale faktycznie clotrimazol tez jest świetny. Sama tez kiedyś używałam.
 
A

azik

Gość
clotrimazol nie zaiwera nawet pochodnych kwasu bornego - (tormentiol zawiara w jakiejś postaci) dlatego moja pediatra poleciła clotrimazol - tormientiol kazała zostawić jak ta maść nie pomoże.

ja prezszłam przez sudokrem, linomag, vite merfem, bepanthen, krochmal, mąke ziemniaczaną sypką, alantan,
naprawdę nie wiedziałąm że tomoże być grzybem i że tak prosto bedzie sie tego pozbyć.
 

catherinka

Marzec'06 i Lipiec'09
Dołączył(a)
30 Październik 2005
Postów
4 900
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
Kurcze, Filipek też ma straszną pupkę... :( Może to właśnie pieluskzowe...? :((( Sudocrem i bepanthen nie pomaga... Mama poleciła mi tormentiol właśnie, ale jeśli może być niebezpieczny to może nie użyję. Chyba jutro skoczę do pediatry - niech ona się wypowie, nie będę sama eksperymentować.
 
reklama

kasianka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Lipiec 2005
Postów
2 418
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
Ja też bym w życiu nie przypuszczała że pieluszkowe zap. ma jakiś związek z grzybami...no chyba że crotlimazol ma jeszcze jakieś inne działanie (wydawało mi się że ogólnie bakteriobójcze- aż sprawdzę)

Catherinka a próbowałaś linomag maść??? Idze akurat pomógł (chyba że to był przypadek). w każdym razie wcześniej próbowałam bephanten, sudocrem i tormentiol- i nic. a po linomagu przeszło...ale może lepiej nie eksperymentować i zapytać lekarza..
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry