reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Pierwsza miesiączka po porodzie....

Dołączył(a)
7 Sierpień 2008
Postów
7
Rozwiązania
0
Dziewczyny mam takie pytanie- czy okres po zakończeniu karmienia piersią od razu jest regularny? ja nie karmię od dwóch miesięcy i od razu jak odstawiłam małą od cycy dostałam okresu. Pierwsze dwa miesiące były bardzo regularnie- co do dnia, ale teraz spóźnia mi sie już pięć dni i jestem w strasznym strachu, bo chociaż zabezpieczamy się z mężem,to nigdy nic nie wiadomo. Czy ktoś może mi coś powiedzieć na ten temat?
 
reklama

jarzebinka

mama Kacperka i Kamilka
Dołączył(a)
26 Październik 2006
Postów
4 417
Miasto
Poznań
Rozwiązania
0
myślę,że trudno jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo pewnie u każdej wygląda to inaczej i może być wiele przyczyn opoźnienia :tak: ja akurat miałam dosyć regularną @ po odstawieniu małego od piersi :tak: a może test ciążowy ......
 

Gwiazdeczka

Mama '06 i '14
Dołączył(a)
30 Sierpień 2005
Postów
5 253
Miasto
Niemcy
Rozwiązania
0
Ja tez ostawilam niedawno synka od piersi, a w miedzy czasie lakalam Yasmin na uregulowanie cyklu i bromergon na zatrzymanie laktacji. Laktacja sie zatrzymala praktycznie zaraz, i wydawalo mi sie, ze cykl tez sie ustabilizowal, bo owulacje bylo widac jak na dloni i cykl trwal 39dni z 12dniowa faza lutealna. Ale teraz to juz sama nie wiem co jest grane, bo skoku jako takiego nie bylo widac, czyli owulki tez nie bylo, a to juz moj 46dzien cyklu, a @ ani widu, ani slychu...
 
Dołączył(a)
14 Wrzesień 2008
Postów
11
Miasto
Pniewy k./Poznania
Rozwiązania
0
Witam mam takie małe pytanko jak u was przypadał okres po porodzie, ja dostałam pierwszy w 3 miesiacu po porodzie ale chodzi mi jak było później czy był regularny bo ja spodziewałam się przedwczoraj okresu ale zamiast niego było jakies skąpe plamienie niepodobne do okresu, a niestety kochalismy się z mężem bez zabezpieczenia przed tym niby okresem bo myslałam że go dostane, czy był to okres? bo jakby nie było przypadł w terminie.
Kurcze teraz się boję znowu w ciąży??
 

Goska82

M i K moje szczescia:-)
Dołączył(a)
29 Sierpień 2006
Postów
4 742
Miasto
Wroclaw
Rozwiązania
0
U mnie okres wrocil do "normalnego stanu"po ok 3miesiecy od porodu.I wydaje mi sie ze skoro mialas jakies plamienie to tez mozna to zaliczyc do okresu:)
 

sarina

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
14 Grudzień 2006
Postów
31
Rozwiązania
0
Nie ma czym sie martwic, po porodzie organizm jest nieco rozregulowany :) Ale dla pewnosci zawsze warto pogadac z lekarzem :)
 

Goska82

M i K moje szczescia:-)
Dołączył(a)
29 Sierpień 2006
Postów
4 742
Miasto
Wroclaw
Rozwiązania
0
tez jestem zdania ze najlepiej bedziesz jak porozmawiasz z lekarzem on powinien wszytskie twoje watpliwosci rozwiac ale bedzie dobrze..glowa do gory:-)pozdrawiam
 
Dołączył(a)
15 Październik 2008
Postów
1
Rozwiązania
0
Witam ... W ostatnim miesiącu mój okres był dziwny miła tylko jeden dzień (pierwszy) w którym było obfity przez pozostałe dwa było to juz tylko plamienie ... w tym spóźnia mi się już tydzień a zawsze miałam regularny ... Dziś rano zrobiłam test i wyszedł negatywny ... czy mogła zrobić go źle?? Powinnam go powtórzyć?? co robić ??
 
reklama

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry