reklama

Pierwsze buty - kiedykupić, jakie i gdzie

Temat na forum 'Dzieci urodzone w czerwcu 2011' rozpoczęty przez kati83, 14 Luty 2012.

1. kati83

kati83 Moderator

Postanowiłam założyć osobny wątek bo jestem zielona w tych sprawach a wy być moze rozmawiałyście o tym np na głównym ale mi ciężko jest to wyłapać. A termin zakupu butów zbliża sie wielkimi krokami, bo Mateusz już zaczyna chodzić, na razie jeszcze koło mebli itp. ale widze ze coraz odważniejszy.
    Więc stąd moje pytanie: buty jakie gdzie i kiedy?
    pisałyśmy kiedyś o tych:
    obuwie - buciki Gucio-oficjalna strona projektanta i producenta
    ale strasznie drogie, myślałam że uda mi sie coś dobrego kupić za ok 100 zł,
    doradźcie proszę

2. andariel

andariel mama super dwójki :]

fajnie! ja też się pomału rozglądam; jak będe coś więcej w temacie wiedzieć dam znać:tak:

3. reklama
  4. mgordon

mgordon Fanka BB :)

narazie podpowiem tyle, ze napewno musza byc nowe a nie uzywane nawet jak sa w stanie idealnym:tak:

5. andariel

moim zdaniem od sezonu zależy - ja po Nince miałam fajne skórzane kozaczki, ale z racji zimy, mysza (mająca wtedy mniej, niż 1,5 roku) śmignęła w nich na nogach może ze 3 razy i to parę kroków tylko - więc oddałam koleżance dla jej córy - bo na serio były nówki!
    natomiast nie odważyłabym sie kupować używanych od kogoś zupełnie obcego; czy tez po dziecku, które juz konkretnie chodzi i stópka działa swoimi siłami na but;

6. kati83

kati83 Moderator

to że nowe to na 100% ale jakie i jaki rozmiar o jeden większy? bo przecież jak kupie w sam raz to będzie je miał na nogach moze 2-3 razy a tyle kasy wydać na 3 razy to grzech! więc nie wiem czy kupić juz teraz czy poczekać np do marca - kwietnia aż na dworze będzie śmigał.
    Tylko ze on mi moze zacząć chodzić za niedługo

7. ja-zolza

ja-zolza Fanka BB :)

Kati, ja bym poczekała, aż zacznie chodzić na dwór. Po domku może sobie śmigać boso :-) Tak zamierzam robić z Ediśkiem.

8. mrsmoon

mrsmoon Fanka BB :)