reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy VEGE Naturalne mleczko nawilżające do ciała Lirene ECO Baby jest dobre dla Twojego dziecka? 100 produktów czeka na przetestowanie. Zgłoś się szybciutko! - kliknij

    Psychologowie z SWPS proszą o twoją pomoc. Ostatnio, dzięki babyboomowym mamom, udało się zebrać potrzebną liczbę odpowiedzi w 10 h :) Tym razem czeka anonimowa ankieta o twoim nastawieniu wobec stresu. Wypełnij i potraktuj jako dobry uczynek!

  • Uwaga!

    Wysyłając wczoraj informację o programie dla mam nie miałam pojęcia, że w ciągu kilku godzin utworzy się grupa. Jeśli chciałaś dołączyć, ale nie zdążyłaś - napisz do mnie. Wpiszę cię na listę rezerwową. Pozdrawiam Anna Ślusarczyk
reklama

Pierwsze buty - kiedykupić, jakie i gdzie

kati83

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Grudzień 2009
Postów
4 734
Miasto
Śląsk
Rozwiązania
0
Postanowiłam założyć osobny wątek bo jestem zielona w tych sprawach a wy być moze rozmawiałyście o tym np na głównym ale mi ciężko jest to wyłapać. A termin zakupu butów zbliża sie wielkimi krokami, bo Mateusz już zaczyna chodzić, na razie jeszcze koło mebli itp. ale widze ze coraz odważniejszy.
Więc stąd moje pytanie: buty jakie gdzie i kiedy?
pisałyśmy kiedyś o tych:
obuwie - buciki Gucio-oficjalna strona projektanta i producenta
ale strasznie drogie, myślałam że uda mi sie coś dobrego kupić za ok 100 zł,
doradźcie proszę
 
reklama

andariel

mama super dwójki :]
Dołączył(a)
20 Grudzień 2008
Postów
5 869
Miasto
lubuskie/mazowieckie
Rozwiązania
0
moim zdaniem od sezonu zależy - ja po Nince miałam fajne skórzane kozaczki, ale z racji zimy, mysza (mająca wtedy mniej, niż 1,5 roku) śmignęła w nich na nogach może ze 3 razy i to parę kroków tylko - więc oddałam koleżance dla jej córy - bo na serio były nówki!
natomiast nie odważyłabym sie kupować używanych od kogoś zupełnie obcego; czy tez po dziecku, które juz konkretnie chodzi i stópka działa swoimi siłami na but;
 

kati83

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Grudzień 2009
Postów
4 734
Miasto
Śląsk
Rozwiązania
0
to że nowe to na 100% ale jakie i jaki rozmiar o jeden większy? bo przecież jak kupie w sam raz to będzie je miał na nogach moze 2-3 razy a tyle kasy wydać na 3 razy to grzech! więc nie wiem czy kupić juz teraz czy poczekać np do marca - kwietnia aż na dworze będzie śmigał.
Tylko ze on mi moze zacząć chodzić za niedługo
 

ja-zolza

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Listopad 2010
Postów
5 061
Miasto
warszawa
Rozwiązania
0
Kati, ja bym poczekała, aż zacznie chodzić na dwór. Po domku może sobie śmigać boso :-) Tak zamierzam robić z Ediśkiem.
 
reklama

andariel

mama super dwójki :]
Dołączył(a)
20 Grudzień 2008
Postów
5 869
Miasto
lubuskie/mazowieckie
Rozwiązania
0
uwielbiam te paputki skórzane - Ninka w nich po domu śmiga (na dwór to one chyba się średnio nadają - ta skórka jest b.miękka i prędko się wyciera), ale już 2 dobrych ortopedów mi powiedziało, że "psuję" stópkę w takim miękkim obuwiu; że powinno być usztywnione na piętce; Nina ma te paputy oraz takie z oddychającą podeszwą z befado i jak ma wybór, zawsze sięga po paputy;
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
A Potrzebuję porady 5
pahero Potrzebuję porady 19
C Wcześniaki 15
M Dzieci urodzone w czerwcu 2010 7
A Zdrowie 7
Do góry