reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Pilne!!!

Dołączył(a)
3 Luty 2008
Postów
6
Mam 19 lat...nie bede owijala w bawelne. Ostatnio mi oraz mojemu chlopakowi podczas stosunku przytrafil sie wypadek. Choc bylismy zabezpieczeni...prezerwatywa zawiodla...bardzo boje sie tego, ze moge zajsc w ciaze. Nie jestem na to gotowa. Czy jest duze prawdopodobienstwo tego iz bede w ciazy? kochalam sie z M. dwa dni po zakonczeniu miesiaczki. Wydaje mi sie ze nie mam jeszcze dni plodnych. Moj cykl trwa 28, 27 dni a wypadek mial miejsce toz po okresie. Prosze o szybka odpowiedz:(
 
reklama
Dołączył(a)
3 Luty 2008
Postów
6
Ale to bylo trzy dni temu wiec test chyba niewiele mi powie? jedyne co mi pozostaje to chyba czekanie i oczekiwanie miesiaczki...ale myslicie ze prawdopodobienstwo jest duze? z tego co obliczalam dni plodne bede miala kolo 10 lutego.
 

czechow

Moderator
Dołączył(a)
11 Sierpień 2005
Postów
10 353
Miasto
Warszawa
Zuza trochę rzeczywiście za wcześnie na test (nie pamiętam dokładnie ale chyba po tygodniu możesz spróbować)

Co do metody kalendarzykowej i dni płodnych to u mnie to nie bardzo zdało egzamin.... Poczekaj, nie denerwuj się i zrób test.

Pójdź do lekarza
 
Dołączył(a)
3 Luty 2008
Postów
6
Mam nadzieje, ze wszystko bedzie w porzadku...to byl pierwszy taki wypadek chcialabym aby nie przyniosl nieoczekiwanych rezultatow. Ogolnie slyszalam ze nie jest tak latwo zajsc w ciaze...wiele osob stara sie przez nawet rok...ale wiadomo u kazdego odbywa sie to inaczej.
Bardzo chcialaby miec dziecko ale jeszcze nie teraz:) oby ulozylo sie po mojej mysli.
dziekuje za rady i pozdrawiam!
 

mamaEmilki2005

Justyna,potrójna mama...
Dołączył(a)
16 Czerwiec 2006
Postów
1 394
Miasto
Legionowo
Zuza ciężko powiedzieć czy będziesz w ciąży czy nie. My z mężem mieliśmy taka sama przygodę w 5 dniu cyklu i efekt jest niezamierzony ale za to jaki spektakularny - właśnie po tamtym "wypadku" poczęliśmy nasze bliźnięta.:-)

Trzymam kciuki żeby wszystko ułożyło się po waszej myśli.
 

kachasek

matka-wariatka :)
Dołączył(a)
19 Styczeń 2007
Postów
4 379
Ogolnie slyszalam ze nie jest tak latwo zajsc w ciaze...wiele osob stara sie przez nawet rok...ale wiadomo u kazdego odbywa sie to inaczej.
:-Dczęsto jak się ktoś stara to nie wychodzi, a jak się nie stara to wychodzi (sama jestem przykładem - trzy lata starań, a jak juz dałam sobie spokój to zafasolkowałam)
jeśli bardzo się obawiasz i spędza ci to sen z powiek, to tak jak piszą dziewczyny - poczekaj i zrób test (chyba że juz zrobiłaś to się pochwal)
inna sprawa - sorry, że to napiszę, ale uważam, że jeśli ktoś nie jest gotowy na zajście w ciążę, to nie powinien współżyć (to tak, jakby nie chcieć przytyć a codziennie wcinać tonę słodyczy - ryzyko jest zawsze duże)

trzymam kciuki, żeby (jakby nie było) było ok:tak:
patrycja - jedno z czerwcówiątek jest wynikiem (nie)działania "72godz po":-D:-D
tym jakże optymistycznym akcentem kończę dzisiejszy pobyt na bb i zmykam do wyra
 
reklama

Mozi

MAMUŚKA BB
Dołączył(a)
16 Maj 2007
Postów
3 015
Miasto
Małopolska
Mi sie wydaje,ze nie jestes w ciazy.Bo jak masz cykl np.28 dni to najbardziej plodna jestes 14 dni wczesniej i od tgo dnia trzeba odniczyc ok. 4-5 dni w jedna i droga strone.Ale na przykladzie mamy Emilki roznie to bywa.
Test ciazowy jest wiarygodny po ok 7 dnia od stosunku.
Tabletki ´´po´´ jest czasem trudno dostepna,bo nie kazdy lekarz chca ja wypisac.Co moim zdaniem nie jest wlasciewe.

ZUZA odezwij sie jak juz cos bedziesz wiedziec.
 
Do góry