reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Plamienia w ciąży.

Rudbekia23

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
13 Sierpień 2018
Postów
67
Hej dziewczyny to znowu ja. :) Tym razem przejrzałam całe forum i tego co szukam nie znalazłam :/. Jestem między 6-7 tygodniem ciąży i od wczoraj mam plamienia, co prawda delikatne ale jednak. Powiem że nic mnie nie boli a plamienia jest brązowe ale strasznie się niepokoje. Jestem w szpitalu, lekarz stwierdził że to lekkie plamienia i na usg i w badaniach wszystko ok. Ale od czego to już nie wiem. Czy któraś miała taki objaw? Plamila któraś? Wie od czego?
 
reklama
Rozwiązanie
@Rudbekia23 w domu i z dzieckiem jest co robic. Ale czasem musisz odpuscic zlaszcza jak widzisz, ze zbyt dlugie stanie czy lazenie powoduje plamienie. Nie zamierzam cie straszyc. Jednak jesli chcecie, by dziecko mialo szanse, to pranie nie zajac. A trawe skosi m w wolny dzien. Lepiej chuchac na zimne. Jak w domu potkniesz sie o zabawki to tez nie najwazniejsze. Teraz wazne malenstwo by dobrze sie zagniezdzilo i wytworzylo lozysko. To trwa prawie do 14 tc. Wiem, ze ciaza ciazy nierowna, bo teraz smigam, a poprzednia mialam za mocne skurcze od poczatku. A ostrzegam mimo wszystko, bo jestem tez po poronieniu. Dlatego lekki nielad w domu i wokol nikomu krzywdy nie zrobi, a zycie moze uratowac