reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Plamienie, krwawienie w ciąży

Klara125

Początkująca w BB
Miasto
Biłgoraj
Rozwiązania
0
Hej. Dzisiaj w 12 tygodniu krwawilam/plamiłam już drugi raz. Pani ginekolog strasznie na mnie naskoczyła, że po co przyjechałam. Wy też tak miałyście czy to normalne? Ja nie mam doświadczenia, panikuje. A w dodatku mam jak by drugi pusty worek plodowy.

reklama

marta021993

Fanka BB :)
Rozwiązania
0
Ja krwawiłam i potem plamiłam praktycznie cały pierwszy trymestr. U mnie był to krwiak. Brałam luteinę duphaston. Może lepiej pojechać na ip jakby się to powtórzyło skoro pani doktor ma z tym problem.

mouna87

Moderator
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
0
Ja plamiłam najpierw w 11tc, wizyta na IP, diagnoza, że popękały mi naczynia krwionośne przy szyjce macicy, w miejscu gdzie była kosmowka. progesteron i do domu.
W 12tc krwawienie, 2 doby w szpitalu, diagnoza krwiak. Robił mi się w miejscu, gdzie tworzyło się łożysko, a że było bardzo blisko szyjki, to ocierało i stąd u mnie krwawienia.
Potem jeszcze dwa razy byłam na IP z plamieniami.

Mój ginekolog powiedział, że uspokoi się po 16tc,kiedy przestanie tworzyć się łożysko. Miał rację.

Kasiula1431

Rozwiązania
0
A ja plamiłas od 15 do 26 tc masakra leżałem plackiem i modliłam się bym dała radę. U mnie łożysko zachodziło na szyjke bo było nisko. Udało mi się mam śliczna córcia 8tygodniową chodź nie raz wątpiłam i byłam przerażona. W pierwszym trymestrze się często zdarza

nina_00

Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0