reklama

Płeć:) przesądy i przeczucia:)

Temat na forum 'Dzieci urodzone w lipcu 2011' rozpoczęty przez wydrussia91, 23 Styczeń 2011.

  1. wydrussia91

    wydrussia91 Mamusi Serduszko:*

    Hejka :)
    Może zaczniemy wypisywać jaką przeczuwamy płeć i co na to wskazuje?? :)
    Hmmm??
    Może będzie fajnie :)

    Wiadomo jak każdej mamie zależy na zdrowiu dziecka:)
    Ja osobiście co do płci to chciałabym dziewczynka:)
    A czuje że będzie chłopczyk:)
    Ale co tam:) i tak będzie kochane:)byle zdrowe:)
    Czuje to nie wiem czemu:)
    Ogólnie niby na dziewczynke je się słodycze a ja nie mogę bo mnie mdli:)
     
  2. katerina84

    katerina84 Fanka BB :)

    Hej wydrussia91! Fajny pomysł :tak:
    No to ja mam na odwrót jak Ty - chcę bardzo chłopczyka a czuję, że dziewczynka bedzie. Może czujemy na odwrót naszych pragnień podświadomie bo potem nie chcemy się rozczarować? nie wiem... :nerd:
    Ja bardzo długo wymiotowałam (i to jak) i czasem jeszcze czuję że nie jest ok - więc niby dziewczynka.
    W ogóle nie mogę słodyczy typu lody, czekolada, ciastka - więc niby chłopiec.
    Zobaczymy.... :happy:
     
  3. reklama
  4. Corin

    Corin Mama Trójki :)

    A ja jestem wręcz przekonana o dziewczynce :-D Po pierwsze dlatego, że przytulanko mieliśmy jakies 2-3 dni przed owulacja, a po drugie dlatego że śledzie i kapuchę zamienilam na slodycze i owoce. Na samą myśl o kwasiurach mnie mdli ;-)
     
  5. wydrussia91

    wydrussia91 Mamusi Serduszko:*

    Ja na szczęście nie wymiotowałam ale miałam mdłości:)
    Możliwe że jeśli pragniemy chłopca to mamy dziewczynke a jesli dziewczynke to chłopca:))
    Zobaczymy:)
    Teraz idę do lekarza pewnie mi jeszcze nie powie,ale można zapytać:-)
     
  6. Kkasiulka

    Kkasiulka Wrześniowe mamy'08

    Jeśli mogłabym zamówić, to poproszę chłopczyka. ;-) Może trochę sobie wmawiam, bo czuję się inaczej, że będzie chłopiec....Ale wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że znów będzie dziewczynka. Po pierwsze przytulaliśmy się 4 dni przed owulacją, a do tego ten śmieszny chiński kalendarz też obstawia dziewczynkę ;-) Ale nieważne co będzie - i tak będziemy kochać najmocniej na świecie :-D
     
  7. wydrussia91

    wydrussia91 Mamusi Serduszko:*

    Mi kalendarz chiński obstawia synusia:)
    Wróżba z obrączek też syna(wykonywały ją 3 różne osoby i każda mówila to samo)
     
  8. elżbieta79

    elżbieta79 mama Paulinki i Majeczki

     
  9. Anulka198424

    Anulka198424 Gość

    Ja to sama juz nie wiem przeczuwam dziewczynke z kalendarza chinskiego tez dziewczynka wychodzi z obraczki tez a jak opowiadam czy mowie o dzidzi to zwracam sie jako "on" wiec juz sie pogubilam czekam cierpliwie te 3 tyg do wizyty i moze bede cos wiedziec konkretnego:)
     
  10. reklama
  11. maqnio

    maqnio Mamusia Różyczki

    Mnie tez kalendarz chiński pokazuje dziewczę, wcinam słodycze od samego początku ciązy, a gin mówił, że jest chłopka. Tak juz się nastawiłam na facecika, że będe w szoku jak bedzie jednak dziewczynka - oczywiście w szczęśliwym szoku:)
     
  12. psota

    psota Mama Dawidka

    Mam podobnie jak katerina84, tylko ja chciałabym córeczkę, a czuję, że będzie synek;) Ale już i tak kocham to maleństwo najbardziej na świecie, bez względu na to kim jest:)
     

Poleć forum