reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Pogaduchy mam pierszaków z I C

reklama
Jestem po (dwugodzinnym) zebraniu Rady Rodziców. Czuję się zobowiązana przekazać następujące informacje:
1) Festyn Świąteczny
Festyn odbędzie się13 grudnia (niedziela) w godzinach od 14.30 do 16.00. Rozpocznie się występami dzieci (zumba, taniec z wstążkami) następnie przewidziana jest jakaś niespodzianka oraz konkurencje sportowe w których będzie można wziąć udział. Mile widziane będzie przyjście w obuwiu sportowym. Odbędzie się również kiermasz spożywczy na którym będzie można zakupić przetwory. Każdy rodzic proszony jest o przyniesienie jednego słoiczka z przetworami z owoców lub warzyw. Prosi się aby słoiczki były ładnie ozdobione i opisane na górze (np. konfitura malinowa czy ogórki kiszone). Pojawiła się również prośba aby tych słoiczków nie znosić do klasy tylko wyznaczyć jedną osobę która te słoiczki zbierze i przechowa w domu. Bardzo proszę o zgłoszenie się chętnej osoby i wyznaczenie przez nią dnia w którym można przekazać jej zaprawy. Słoiczki te trzeba będzie dostarczyć w dniu festynu na halę około godziny 13.00.
Na zakończenie festynu planuje się wspólne śpiewanie piosenki pt. " Jest taki dzień". Tekst będzie wyświetlony na hali ale może już zacząć ćwiczyć ;-)
Kartki i stroiki na festyn -> Ilość przekazanych na kiermasz stroików jest dobrowolna. Jeśli chodzi o kartki to pojawiła się prośba aby każde dziecko przygotowało z pomocą rodziców jedną kartkę. Będą one sprzedawane na festynie. Zyski ze sprzedaży przetworów, stroików, kartek zostaną przekazane Radzie Rodziców.
Placek na festyn -> jak już wspomniałam, każda klasa ma przekazać jedną blaszkę placka na festyn. Ciasto należy dostarczyć na halę w dniu festynu około godziny 13.00. Przysięgam, że ja upiekłam w moim życiu 5 placków i każdy z nich był niejadalny. Ja mogę zrobić jakieś wegańskie muffiny ale w kwestiach smakowych pozostawiają one dużo do życzenia, tak więc nadal potrzebna jedna chętna, zdolna mama.

2) Konkurs na przestrzennego bałwana

Ogłoszony będzie konkurs na przestrzennego bałwana. Musi mieć min. 1 metr wysokości, może być oczywiście wyższy. Przewidziane są nagrody za najlepsze prace. Bałwany można zostawiać u pana woźnego do 10 grudnia. Wystawione i zlicytowane będą na festynie. Pieniądze zostaną przekazana do budżetu Rady Rodziców. Szczegółowe informacje zostaną jeszcze przekazane dzieciom w formie karteczek.

3) Zabawa karnawałowa dla rodziców
Pojawiły się już wstępne informacje, o organizowanej przez RR zabawie karnawałowej. Zaplanowana jest na 15 stycznia w Liliowym Stawie. Koszt 90zł od osoby.

4) Przedstawiony został plan finansowy szkoły na 2016 rok. Po jego przedstawieniu rodzice wspominali o brakach w wyposażeniu niektórych klas ( wieszaczki, kosze na worki od WF itp.) Padła propozycja rodziców aby do tego planu podać naszą prośbę o uwzględnieniu w nim wydatków związanych z poprawą wyposażenia sal. W "naszej" sali brakowało tablicy korkowej, która już od jakiegoś czasu wisi na ścianie. Brakuje też komputera i została przekazana informacja, że sala z której korzystają nasze dzieci zostanie w komputer wyposażona jeszcze w tym roku kalendarzowym. Ja osobiście nie mam zastrzeżeń jeśli chodzi o naszą sale ale jeśli Wy macie jakieś propozycję i uwagi to proszę o przekazanie mi informacji. Jutro muszę napisać w tej sprawie maila do przewodniczącego Rady Rodziców.

5) Na wczorajszym zebraniu w sprawie dowozu dzieci do szkoły zostały zaplanowane zmiany związane z kursowaniem autobusów szkolnych. Mnie na tym zebraniu nie było ale wiem, że zmiany wchodzą w życie od poniedziałku. Informacje w tej sprawie można uzyskać w świetlicy szkolnej lub na stronie szkoły.

Pozdrawiam
Natalia, mama Gabrysi
 
Na ostatnich zebraniach RR poruszany był temat przerw międzylekcyjnych. Publikuję treść maila od pani dyrektor przekazanego mi przez RR.
Witam!
Zgodnie z prośbą przesyłam postanowienia dotyczące przerw międzylekcyjnych.

W budynku A czas przerwy śniadaniowej regulują nauczyciele. Po pierwszej i czwartej lekcji (przerwy 5–minutowe) uczniowie nie wychodzą na dwór. Przy sprzyjającej pogodzie jest obowiązek wyjścia na boisko podczas 10 i 15-minutowych przerw. W szkole mogą zostać uczniowie, którzy z uzasadnionych przyczyn nie mogą wyjść na dwór (np. złe samopoczucie, powrót do szkoły po chorobie itp.). Jeśli w tym czasie uczeń ten biega po korytarzach, hałasuje, nie reaguje na uwagi dyżurującego nauczyciela, obowiązkowo wychodzi na boisko.
W budynku B obowiązują takie same zasady, z wyjątkiem przerwy o godzinie 10.30. Jest to przerwa śniadaniowa dla uczniów klas starszych, którą spędzają w budynku – pierwsze 10 minut w klasie pod opieką nauczycieli, a pozostałe 5 minut uczniowie mają do własnej dyspozycji, ale pozostają w budynku szkolnym.

Pozdrawiam
Bernadetta Nowak
 
  1. Wszystkie osoby, które chciałyby wziąć udział w organizacji festynu rodzinnego w dniu 13 grudnia proszę o udział w spotkaniu organizacyjnym, które odbędzie się w poniedziałek, 7 grudnia 2015 o godz. 16.00 w Sali 301 w budynku B. proszę o potwierdzenie obecności na spotkaniu
  2. Ubieranie choinki w kasie odbędzie się po powrocie wychowawcy. Kartonik z napisem "ozdoby choinkowe IC" zostawię dziś na półce w klasie, tam można zostawiać bombki.
  3. Prezenty mikołajkowe dla dzieci nieobecnych w szkole w dniu 07.12.2015 można odebrać u mnie w domu lub można się ze mną skontaktować.
 
Drogie Mamy, wznawiamy akcję "Laurka, upominek dla Filipa". Jeśli są dzieci, które chciałyby wykonać dla kolegi laurkę lub przekazać mu jakiś drobiazg (np. przeczytaną już gazetkę lub książeczkę do której już nasze dziecko nie wraca) to podarunki te można zostawiać w klasie. Zostaną przekazane Filipowi. Prosimy o przekazywanie informacji innym rodzicom.
 
reklama
Do góry