reklama

Polecam-Odradzam

Temat na forum 'dzieci urodzone w sierpniu' 09' rozpoczęty przez kaskax25, 12 Luty 2010.

  1. kaskax25

    kaskax25 mama wspaniałej trójki

    Wpadłam na pomysł który może sie spodoba. Wątek w którym będą nasze opinie na temat zabawek czy innych rzeczy dla naszych dzieciaczków. Na wyprawce już toniemy za duzo tam tego, zreszta wkraczamy w wiek dzieci w którym bedziemy kupowac różne rzeczy może opinia mam pomoże nam w wyborze tych prawidłowych dobrych dla dziecka rzeczy.

    Więc ja tak na początek moge polecic
    [​IMG]
    Ksiazeczka rymowanka Fisher Price po polsku, super sprawa Miłoszek jest zachwycony zabawne wierszyki, piosenki, świecący nosek motylka, naprawde godne polecenia

    [​IMG]

    Stoliczek edukacyjny chicco Mateusz juz bawi sie juz ponad rok, Miłoszek do tego az pieje może dla ciut starszych dzieci od Miłosza ale jest naprawde super, dużo dzwiekow efektów, przewracana książeczka, pod spodem stoliczek na którym można układać klocki. Polecam

    [​IMG]

    Garnuszek na klocuszek przebój wśród maluchów, Miłoszek co prawda klocuszków jeszcze nie wkłada wiadomo ale słucha garnuszka jak zaczarowany a garnuszek ślicznie śpiewa o liczbach, bardzo mocna i świetna zabawka

    Odradzam choć oczywiście inne dziecko może miec inne zdanie
    [​IMG]

    Wyglada ślicznie ale tylko wygląda. Ma bardzo mało funkcji melodyjek jesli można to nazwać melodyjka jest bodajże tylko trzy, dziecko nie ma jak dobrze złapac zabawki ktore właściwie w ogóle nie sa atrakcyjne, nawat posadzony przy tym nie wzbudził w Miłoszku wiekszych emocji:eek::eek:Zabawki sa za wysoko, cieżko je dziecku dosiegnąć, jestem ogolnie rozczarowana
     
  2. Piwonia_2

    Piwonia_2 Fanka BB :)

    niewiem czy można pisac,ale napiszę tylko tyle,że nie miałam i jeszcze nie mam takich zabawek,ale znajomej córeczka ma dwie z tych i moge powiedzieć tylko,że garnuszek REWELACJA a co do ksiażeczki też sa zadowolone tylko jest jedno małe ale,mała bierze to do buzi i wtedy ten papier namaka i dołem sie rozpuszcza jednym słowem znika i niszy sie,ale reszta działa
     
  3. reklama
  4. olenka123414

    olenka123414 Mama malego Alexa!!!

    Ja z czystym sumieniem moge polecic akwarium z Fisher Prise.Swietna zabawka. Mimo ze zakupilismy ja juz dosc dawno maly dalej jest nia baardzo zaineresowany.A wyglada tak: Muzyczne akwarium Fisher Price
     
  5. Efe1980

    Efe1980 Sierpniowa mama Gabrysi

    Kasiu świetny pomysł z tym wątkiem.

    Ja polecam takiego kwiatka który Gabrysia dostała od chrzestnej. Ma szeleszczące liście, biedronka piszczy, nosek grzechocze. Jest lekka i poręczna. U nas się sprawdziła super.
    Edit: firmy Toyslander
     

    Załączniki:

    Ostatnia edycja: 12 Luty 2010
  6. kaskax25

    kaskax25 mama wspaniałej trójki

    Ale Piwonia ta książeczka nie ma w ogóle papieru jest cala plastikowa:tak::tak:I oczywiście można tu pisać swoje spostrzezenia
    Acha i piszcie jakie to firmy zabawek czy urzadzen zeby było łatwo znależc
     
    Ostatnia edycja: 12 Luty 2010
  7. Piwonia_2

    Piwonia_2 Fanka BB :)

    może koleżanka ma jaksa starsza,bo jej tez jest plastikowa,ale tam gdzie są te wierszyki jest specjalny powlekany papier i ten jej zszedł
     
  8. Efe1980

    Efe1980 Sierpniowa mama Gabrysi

    A z mniej polecanych to biedronka, którą mój nazywa paskudą.
    Po paru razach serduszko które pociągnięte powoduje wibracje w brzuszku biedronki się nie wciągnęło i futerko lnieje :-( Prezent z pracy.

    Edit: Baby Ono
     

    Załączniki:

    • 985.jpg
      985.jpg
      Rozmiar pliku:
      28,8 KB
      Wyświetleń:
      36
    Ostatnia edycja: 12 Luty 2010
  9. kaskax25

    kaskax25 mama wspaniałej trójki

    Efe napisz firme jak możesz bo cieżko będzie znależć. Piwonia napewno jakaś starsza wersja książeczki bo ta w ogóle papieru nie ma i bawi sie nią zarówno mati jak i Mateusz wiec jest na długo
     
  10. reklama
  11. Efe1980

    Efe1980 Sierpniowa mama Gabrysi

    I jeszcze bym mogła polecić taką grzechotkę Chicco co jak się obkręci to pstryka. Moja Gabi teraz przechodzi fascynację tą zabawką. Kupiłam używana na allegro ale rok temu kupiłam identyczną chrześnicy.
     

    Załączniki:

  12. dominiczka87

    dominiczka87 Sierpniowa mama 2009

    ja również polecam garnuszek z Fisher Price. Zosia go narazie przewraca, klocuszki się wysypuja i bierze sobie klocuszka i go gryzie:-Di narazie jej tylko tyle wystarcza do radości:-D
    Polecam również Szczeniaczka uczniaczka z Fisher Price.
    SZCZENIACZEK UCZNIACZEK Z SERDUSZKIEM - KURIER!!! (907296450) - Aukcje internetowe Allegro
    jest tak wrażliwy że leciutko się go dotknie i już gada co bardzo mi się podoba bo narazie Zosia jeszcze nie umie naciskać;-) no i jak szczeniaczek robi "akuku widze cie" to jest radocha. Ma wiele piosenek, dużo uczy, jest mięciutki i moja pyza lubi gryźć mu ucho:-D

    Polecam również pianinko z Fisher Price
    FISHER PRICE PIANINKO M4456 (914275798) - Aukcje internetowe Allegro
    Ma fajne kolorowe i podświetlane klawisze, opcje z muzyczkami i normalnego pianinka. Zosia bardzo lubi uderzać rączkami w klawisze i podgryzac ludziki:-D

    Również polecam Pana Metke(Mr. Label) z firmy K's Kids
    Pan Metka
    świetna zabawka dla podgryzaczy metek tj. moja Zosia:-D. Jest mieciutki, ma dużo metek z różnych meteriałów, a w środku ma grzechotke.

    Sprawdził się u nas również gryzak jabłuszko z Fisher price
    Zabawki dla dzieci. Sklep z zabawkami dla dzieci Tuptus. - JABŁKO gryzak Fisher Price / zabawki M4385/
    fajną ma rączkę do trzymania.

    Natomiast nie jestem zadowolona z Kubusia Puchatka z Fisher Price.
    Myślałam że to troche fajniejsze. Nie wiem, moze Zosia jest jeszcze za mała do tego. Narazie obgryza tą grzechotkę:-D a Kubuś jest olewany:-D
    FISHER PRICE KUBUŚ PUCHATEK Z MAGICZNĄ GRZECHOTKĄ P8031 - porównaj ceny, sprawdź opinie i recenzje
     

Poleć forum