reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Położenie miednicowe dziecka

Nalia91

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Październik 2017
Postów
10 424
Cześć, jestem w 36+3 TC, lekarz mówił, że położenie pośladkowe jest wskazaniem do CC, lecz nie dał mi skierowania... Planuję iść do innego lekarza, zapytać o skierowanie. I tu moje pytanie, czy dostaje się skierowanie na CC? Czy raczej jedzie się po prostu do szpitala po rozpoczeciu akcji? Strasznie się martwię, że nie rozpoznam akcji porodowej albo odejdą mi wody, co ponoć jest niebezpieczne przy położeniu pośladkowym (wypadnięcie pępowiny).
 
reklama
Ja czekałam na skurcze i są bolesne bedziesz wiedzieć kiedy będą. Tez myślałam ze nie rozpoznam. Powinni dzwonić do Twojego lekarza i tyle
 
Ja chciałam czekać na akcję porodową, ale lekarze (w sumie wszyscy) odradzali, zwłaszcza że mam już jedno dziecko, więc ciężko byłoby przewidzieć czy poród nie będzie postępował szybko... W 38 tygodniu dostałam skierowanie na cc, w 39 tygodniu wykonano cięcie - na zimno. Podobno taka opcja jest dla maluszka najbezpieczniejsza.
 
Mój lekarz wyznaczył mi termin cięcia na 38t1d. Akcja porodowa zaczęła się 37t1d - odeszły mi wody, skurcze nie były jakoś specjalnie przeze mnie odczuwane. Zresztą KTG też nie pokazywało za dużej ich siły.