reklama

pominięcie tabletki antykoncepcyjnej

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez eve25białystok, 16 Maj 2016.

  1. eve25białystok

    eve25białystok Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Cześć dziewczyny! Mam problem jestem na tabletkach antykoncepcyjnych biorę bo muszę jestem na leczeniu biologicznym i bramie tabletek jest wymogiem.
    Byłam w tamtym tyg na urlopie w Hiszpania, niestety pominęłam 2 tabletki pod rząd, alkohol, imprezy, znajomi i tak wyszło....w tym czasie współżyłam z moim facetem, skończył we mnie. Po 4 dniach od stosunku plamilam,na brązowo, był to śluz podbarwiony krwią. Cieszyła bym się z ciąży. Mój facet myślę że też. Oprócz tego plamienia,bolą mnie piersi i sutki wręcz klują. Dodam że jak se przypomniałam że zapomniałam wziąć tych 2 tabletek to wzięłam kolejną ale nie wzięłam 2 naraz za te poprzednie dni :/ wiem wiem głupota ale nie wiedziałam o tym a nie miałam przy sobie ulotki. Później seks był jeszcze. Test ciążowy zrobiłam 9 dni od pierwszego tu opisanego stosunku, negatywny.
    Postanowiłam napisać, co wy o tym myślicie? Czekam teraz na krwawienie z odstawienia.
     
  2. Milinka25

    Milinka25 Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    1
    zrób test w dzień spodziewanej miesiączki, ja biorąc 2 lata Logest kilka razy zapomniałam tabletki wzięłam kolejną ale w ciąży nie było . Ostatnią miesiączkę miałam brązową z domieszką krwi. Teraz już odstawiłam tabletki żeby spróbować zajść w ciąże . Jak nie będziesz pewna idz do Ginekologa i napisz jak się Masz Pozdrawiam :*
     
  3. reklama
  4. eve25białystok

    eve25białystok Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    No okres mam dostać jutro bądź pojutrze, nic się na to nie zanosi heh... Jakieś tam pobolewanie w podbrzuszu jest ale takie delikatne..

    Napisane na ALE-L21 w aplikacji Forum BabyBoom
     
  5. Milinka25

    Milinka25 Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    1
    ból w podbrzuszu nie koniecznie oznacza ciążę :) . Zrób test najlepsze rozwiązanie :)
     
  6. PerseaNigra

    PerseaNigra Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    22
    Nie jestem testem ciazowym ale obstawiam, ze jesli bralas tabketki dlugi czas to stezenie hormonu jest na tyle duze ze w ciazy nie bedziesz. Ale tak jak mowie, jest to tylko przypuszczenie.
     
  7. eve25białystok

    eve25białystok Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Tabletki biorę 8 miesiąc... Test robiłam negatywny, czekam na @ na się wkrótce zjawic.wiem że ból podbrzusza nie koniecznie oznacza ciążę... :)

    Napisane na ALE-L21 w aplikacji Forum BabyBoom
     
  8. Milinka25

    Milinka25 Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    1
    Eve zmiana klimatu stres także działa na organizm :)
     
  9. eve25białystok

    eve25białystok Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Wiem właśnie..zobaczmy co to wyjdzie z tego wszystkiego...

    Napisane na ALE-L21 w aplikacji Forum BabyBoom
     
  10. reklama
  11. PerseaNigra

    PerseaNigra Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    22
    Daj znać :)
     
  12. eve25białystok

    eve25białystok Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Pewnie że dam :) poczekam te 2 dni i jak nie będzie @ to zrobię test z porannego moczu :)

    Napisane na ALE-L21 w aplikacji Forum BabyBoom
     

Poleć forum