reklama

POMOC-jak wstawić, fotki, suwaczki,avantar

Temat na forum 'Dzieci urodzone w 2002 roku' rozpoczęty przez Paula 13, 10 Styczeń 2009.

  1. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

    :-)pomyliłam się i dwa razy założyłam temat:(

    Wklejanie zdjęcia w postach

    Ja korzystam z programu Fotosik Manager
    Ściągnęłam go sobie na kompa i w dosłownie 2-3 minuty mam kody na forum np. 10 fotek.
    Trzeba wejść na

    http://www.fotosik.pl/narzedzia.php

    Zarejestrować się ...........i ściągnąć program........poniżej jest link z instrukcją obsługi programu.....

    http://www.fotosik.pl/manager.php

    bardzo szybko i prosto....
    lub po prostu bez ściągania programu:

    Wchodzimy na www.fotosik.pl
    Zarejestrować się trzeba , dodać zdjęcie, samo zostanie zmniejszone itd.
    Potem pojawią się linki, wybieramy : "oryginalny rozmiar na forum" kopiujemy cały link i wklejamy na forum......

    LUB
    1. wchodzimy na stronę : http://imageshack.us/ i najlepiej zrobić sobie do nie skrót na kompie.
    2.[​IMG]
    . pozostawiamy zaznaczoną kropką polecenie "upload"
    b. wciskamy "przeglądaj" i szukamy docelowego zdjęcia do wstawienia w plikach naszego kompa
    c. jeżeli zdjęcie jest dużej rozdzielczości - można użyć zmniejszenia korzystając z zaznaczenia polecenia "resize image" a następnie w sąsiadującym okienku - wybrać odpowiednią wielkość - osobiście proponuję - nie mniej niż 320 x 240 nie więcej niż 800 x 600. ( zdjęcia w tym poście są w zaznaczonej rozdzielczości 640 x 480 )
    d. wciskamy "host it!" i czekamy na zmianę stronki - nawet do 2 minut.
    3.[​IMG]
    na ukazanej stronie mamy wiele opcji gotowych linków do skopiowania do naszego postu na forum. Chcąc wstawić zdjęcie widoczne bezpośrednio na naszym poście - kopiujemy adres w ramce przy "Hotlink for forums (1)" zaznaczając go w ramce i wstawiając na okno do pisania tekstu na forum. Chcąc je wstawic na zasadzie widocznego linku w poście - kopiujemy adres z "Hotlink for forums (2)".
    Dla pewności, że wszystko jest jak chcemy - przed wstawieniem sprawdźmy post na "podglądzie".

    Znalzałm jeszcze to:

    "Sposób 3:
    Oto instrukcja

    Ja mam galerie na forum www.noworodek.pl (trzeba być zalogowanym by tam galerie stworzyć)
    Jak wejdziesz na ta stronę kliknij w pasek po lewej stronie w "Galeria zdjec"
    potem w utwórz mój album.
    Jak juz wejdziesz to kliknij w "dodaj zdjęcie"
    z kompa wybierz te które chcesz zamiescic (ale musza byc w formacie JPG )
    jak juz pozamieszczasz zdjecia w galerii kliknij na to które chciałabys nam pokazac
    powiekszy Ci sie ono
    nastepnie myszka, prawym przyciskiem kliknij na zdjecie, pokaze Ci sie okienko , zjedz na doł i wejdz we "własciwosci"
    kliknij na nie
    jak juz ci sie otworzy okienko wąłsciuwosci skopiuj cały adres URL i wklej go do posta
    Przed adresesm napisz a na samym koncu adresu [/ img] bez zadnych spacji. "

    lub coś takiego w necie znalazłam: 4

    "Najpierw musimy wpisać w przeglądarce internetowej adres strony przez którą będziemy dodawać nasze zdjęcia. W tym przypadku jest to:

    [B][URL]http://www.tinypic.com/[/URL][/B]

    Gdy wejdziemy już na stronę powinien ukazać się nam taki obraz:
    [URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images33.fotosik.pl/439/c25c414063618bf5.gif[/URL]
    Następnie klikamy myszką na Wybierz ( 1 ):
    [​IMG]
    Po kliknięciu na Wybierz powinno pokazać się nam nowe okno z możliwością wyboru zdjęcia z naszego komputera. Odnajdujemy zdjęcie, które chcemy dodać na forum, zaznaczamy je ( 2 ), w naszym przypadku jest to foto o nazwie "40", a następnie klikamy przycisk Otwórz ( 3 ):
    [​IMG][​IMG]
    Teraz widzimy już że nasz plik został znaleziony i jest gotowy do załadowania na serwer ( 4 ). Pod spodem możemy też wpisać dowolną nazwę naszego pliku ( 5 ). Ja nazwałem go "www.fnf.com.pl". Następnie klikamy przycisk "Upload Image" ( 6 ) i w tym momencie zdjęcie zacznie się przesyłać z naszego kompa na serwer.
    Czas przesyłu zdjęcia zależy od jego rozmiaru i prędkości łącza. Więc im większa fota tym czas przesyłu dłuższy.
    [​IMG]

    Po załadowaniu zdjęcia powinna nam się ukazać nowa strona z trzema rubrykami ( 7 ),( 8 ),( 9 ).
    [​IMG]
    Rubryki ( 7 ) używamy, gdy chcemy wkleić zdjęcie w kod HTML.
    Rubryki ( 8 ) używamy, gdy chcemy wkleić fotkę na forum.
    A rubryki ( 9 ) używamy, gdy chcemy komuś przesłać adres URL do naszej fotki.
    My skupimy się na wklejaniu fotki na forum. Więc wystarczy teraz skopiować całą linijkę z ( 8 ) rubryki i wkleić ją w okienko treści wiadomości na forum. "




    i coś takiego może się przyda
    "JAK ZMNIEJSZYC ZDJECIE instrukcja gizy
    Wystarczy paint, ktory jest instalowany razem z Windowsem. Znajdziesz go klikając na Start/Progarmy/Akcesoria/Paint. Potem otwierasz plik, który chcesz pomniejszyć i wybierasz w menu Obraz/Roziągnij pochyl i w części Roziąganie wpisujesz np 50 (w poziomie i w pionie) - co zmniejszy obraz o połowę. Takie przeskalowane zdjęcie lepiej jest zapisać pod nową nazwą, bo ten w oryginalnym rozmiarze może Ci będzie jeszcze potrzebny, a z małego nie bardzo mozna zrobić większy "
     
    Ostatnia edycja: 10 Styczeń 2009
  2. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

    SUWACZKI
    stronek jest dużo np:

    http://suwaczki.maluchy.pl/

    Suwaczki - zapytajpolozna.pl

    Suwaczki i grafiki – ciąża, ślub, urodziny – podpisy, sygnatury na forum, bloga, stronę www

    http://smyki.pl/index.php?op=page&pid=99

    http://www.zasuwaczki.bejbej.pl/

    Robimy sobie suwaczek według instrukcji na stronce i potem odpowiedni kod wstawimy na forum

    Taka instrukcję znalazłam u nas na BB

    "Wchodzisz do USTAWIEŃ w menu górnym

    [​IMG]

    Z boku masz Panel użytkownika, klikasz w nim w Edytuj Sygnature

    [​IMG]

    Otwiera Ci się okno Edytowania podpisu. Wklejasz w nie kod suwaczka (PseudoHTML, UBBCode™ or BBCode, czyli ten zaczynający się od [​IMG]

    Zatwierdzasz klikając w przycisk Zapisz podpis, który znajduje się poniżej.

    [​IMG]"


    PRZYDAŁ się temacik czy nie??????????? piszcie bo nie wiem
     
    Ostatnia edycja: 22 Styczeń 2009
  3. reklama
  4. beata13

    beata13 mamusia Kubusia

    Bardzo sie przydal
     
  5. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

    to się:-) cieszę
     
  6. alicjac

    alicjac Zaciekawiona BB

    Dzięki serdeczne, ja również skorzystałam z pomocy.
     
  7. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

  8. wiola20121119

    wiola20121119 Fanka BB :)

    przydał sie bardzo :-)
     
  9. Paulinaa88

    Paulinaa88 Zaciekawiona BB

    Mnie również!:)
     
  10. reklama
  11. Paulinaa88

    Paulinaa88 Zaciekawiona BB

    Tylko wciąż nie wiem jak to zrobić, żeby suwaczek był widoczny pod moimi postami?:)
     

Poleć forum