reklama

Pomysły na domowe sesje zdjęciowe z maluchami :)

Temat na forum 'Moje hobby' rozpoczęty przez Majorka636, 7 Marzec 2013.

1. Majorka636

Majorka636 Zaciekawiona BB

Hej! Wiem że temat o fotografii już jest, ale pomyślałam że fajnie byłoby stworzyć topic z naszymi pomysłami na sesje domowe, takie "zbliżone" do tych studyjnych. Ja jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o fotografię, zawsze robiłam fotki kompaktem, ale niedawno kupiłam sobie lustrzankę - doszłam do wniosku że wolę wydać te 2tysiące, bo jedna sesja w studio kosztuje 500zł, a ja chciałabym takie studyjne robić średnio raz na 3 miesiące, więc szybko się zwróci :)
    Nie powiem, efekt nie jest taki mega łał, jak od fotografa, ale troszkę pomysłowości i wychodzą naprawdę fajne fotki :)

Moje pomysły:

1. Dzidziuś leżący w koszyku wyłożonym szalem, przed koszykiem główka kapusty i kilka rozrzuconych liści. Dzidziuś na głowie również ma liść kapusty :) - wyszło ekstra!

2. Dzidziuś leży buziaczkiem na rękawicach bokserskich, zdjęcie robione od dołu - wygląda jak mały bokser.

3. Dzidziuś siedzący w dużym garnku, zjadający trzepaczkę do jajek, na głowie ma czapkę kucharską (ja wycięłam ją z kawałka papieru)

4. Dzidziuś włożony w kawałek przezroczystego materiału - firanka, duży kawałek organzy. Jedna osoba podnosi dzidziusia w materiale - małe wygląda jakby wisiało (poziom) w kokonie - super efekt! Dodatkowo mojemu bardzo się podobało - mam wrażenie że skojarzyło mu się z bujaniem w brzuszku, bo pozycja też jest taka troszkę "złożona".

5. Golas w ciekawej czapie wyglądający z pudełka (jeśli już troszkę podnosi główkę) lub leżący w pudełku (zwykłe pudełko, np. po pomaranczach).

6. Tata podnoszący gołego dzidziusia do góry (dzidziuś na rękach, poziomo, bokiem do fotografa). Tata podnosi do góry, tak że widać tylko jego duże dłonie i kawałek rąk.

7. Makra - zawinąć dzidziusiowi nóżkę lub dwie (w zależności od ruchliwości modela) w szal - stópka w szalu wygląda na zdjęciu uroczo.