reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Poród a lewatywa oraz zel zamiast oxy.

Vercia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Marzec 2017
Postów
215
Rozwiązania
2
Hej ;) przeglądając forum, trafilam na wypowiedz jednej z forumowiczek iz "jej porod przebiegl szybciej po lewatywie".
Zaczelam sie zastanawiac czy jeszcze komus lewatywa pomogla i chciałam zgłębić ten temat.
A drugą sprawą jest zel z prostaglandynami zamiast oxy, czy wgl posiadaja takie cos w szpitalu? Podobno nie powoduje takich bóli jak kroplowka z oxy. Czy w razie czego mozna o takie cos poprosic swojego ginekologa, zeby przepisal recepte na to i zabrac ze soba do szpitala?

To moja pierwsza ciaza, chciala bym urodzic sn, troche boje sie bólu bo nie wiem jak silny bedzie, ale to chyba normalne kazdy ma takie obawy :p
 
reklama

rozmaryn

1+1+1+1 :)
Dołączył(a)
7 Kwiecień 2015
Postów
1 643
Rozwiązania
2
Jak zmienić porównanie i powiem że z pustymi jelitami rodzi się lepiej wg mnie przynajmniej. Przy pierwszym porodzie były pełne i była masakra. Przy drugim poród postępował sam bez ostrzeżenia i miałam szansę sama się oczyścić. Co do żelu to się nie wypowiem ale słyszałam opinie że działa. Mogę powiedzieć tylko że indukcja porodu osy to masakra. Pierwszy poród taki miałam jak podłączałem kroplówkę to nic nie bolały i praktycznie od razu pojawiły się silne skurcze, przerwy były krótkie i nie miałam czasu odpocząć. Do tego musiałam leżeć i miałam cały czas zapis ktg.
 

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 307
Rozwiązania
41
Pewnie ze lewatywa lepsza nawet dla własnego komfortu.
Powiem Ci ze najważniejsze żeby ktoś był z Toba .że mną był narzeczony bardzo dużo mi to dało poród miałam bardzo szybki jak na pierworodke ale tak bolesny że tracilam świadomość drgawki wszytsko:p jakbym tak rodziła po 18 h jak inne to bym umarła nie miałam siły na fotel wejść to się położyłam pod hahaha dużo opowiadać . :) bobasa wyciągnęli i jak ręką odjal:) dwie h po skora do skory już latalam:)
a jaka dumna:p także nie chce Cie straszyć ale ból jest piekielny haha nastepne mam nadziej ze że znieczuleniem:p
To jest taki ból dla mnie jakby Ci się chciało kupę ale 1000 razy mocniej ja to tak czułam:D jak sobie przypomnę brrrr..:D
 

rozmaryn

1+1+1+1 :)
Dołączył(a)
7 Kwiecień 2015
Postów
1 643
Rozwiązania
2
Pewnie ze lewatywa lepsza nawet dla własnego komfortu.
Powiem Ci ze najważniejsze żeby ktoś był z Toba .że mną był narzeczony bardzo dużo mi to dało poród miałam bardzo szybki jak na pierworodke ale tak bolesny że tracilam świadomość drgawki wszytsko:p jakbym tak rodziła po 18 h jak inne to bym umarła nie miałam siły na fotel wejść to się położyłam pod hahaha dużo opowiadać . :) bobasa wyciągnęli i jak ręką odjal:) dwie h po skora do skory już latalam:)
a jaka dumna:p także nie chce Cie straszyć ale ból jest piekielny haha nastepne mam nadziej ze że znieczuleniem:p
To jest taki ból dla mnie jakby Ci się chciało kupę ale 1000 razy mocniej ja to tak czułam:D jak sobie przypomnę brrrr..:D
wbrew pozorom długi poród nie jest taki zły bo skurcze przychodzą stopniowo, jest czas żeby się przyzwyczaić i nauczyć radzić sobie ze skurczami.
 

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 307
Rozwiązania
41
Nom ale ogólnie ja się porodu nie bałam bo głupia nie wiedziałam co mnie czeka hehe drugi mniej bolesny? Czy to nie ma znaczenia?
Ja bym brała zewnątrz oponowe znieczulenie jak cos tylko też ciężko z nimi bo nie zawsze jest lekarz albo za późno czy coś jak ja trafiłam na porodowke bo skurcze lekkie miałam o 3 to o 7 jak za jechałam do szpitala już na osiem było rozwarcie i wtedy zaczął się hardcore. Bo bałam się że skurcze będą a rozwarcia nie bedzie
 

Vercia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Marzec 2017
Postów
215
Rozwiązania
2
Nom ale ogólnie ja się porodu nie bałam bo głupia nie wiedziałam co mnie czeka hehe drugi mniej bolesny? Czy to nie ma znaczenia?
Ja bym brała zewnątrz oponowe znieczulenie jak cos tylko też ciężko z nimi bo nie zawsze jest lekarz albo za późno czy coś jak ja trafiłam na porodowke bo skurcze lekkie miałam o 3 to o 7 już na osiem było rozwarcie i wtedy zaczął się hardcore...:p
No właśnie to ZZO słyszałam różne opinie, generalnie to negatywne, że akcja porodowa może się zatrzymać, konieczne będzie użycie kleszczy albo próżnociągu... i że po ZZO są też różne powikłania czy tam dolegliwości..
 

rozmaryn

1+1+1+1 :)
Dołączył(a)
7 Kwiecień 2015
Postów
1 643
Rozwiązania
2
U mnie ciężko porównać bo każdy poród miałam inny. Pierwszy był leżący a drugi bardzo aktywny. W szpitalu zjawiłam się przy 7cm i skurczami co minutę. Do tej pory w domu przy skurczach robiłam co chciałam szukałam sposobu żeby je przetrwać. Chwilę przed pełnym rozwarciem miałam kryzys i dostałam gaz który bardzo polecam. Przy drugim porodzie miałam super personel medyczny i męża. Położne mówiły co robić żeby mniej bolało
 

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 307
Rozwiązania
41
No właśnie to ZZO słyszałam różne opinie, generalnie to negatywne, że akcja porodowa może się zatrzymać, konieczne będzie użycie kleszczy albo próżnociągu... i że po ZZO są też różne powikłania czy tam dolegliwości..
mm wiesz co kolezanka rodzila z mowila ze z takim czyms moze rodzic rok w rok;D tazke kazdy mowi co innego hehee
 

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 307
Rozwiązania
41
U mnie ciężko porównać bo każdy poród miałam inny. Pierwszy był leżący a drugi bardzo aktywny. W szpitalu zjawiłam się przy 7cm i skurczami co minutę. Do tej pory w domu przy skurczach robiłam co chciałam szukałam sposobu żeby je przetrwać. Chwilę przed pełnym rozwarciem miałam kryzys i dostałam gaz który bardzo polecam. Przy drugim porodzie miałam super personel medyczny i męża. Położne mówiły co robić żeby mniej bolało
a tez mialam bardzo fajne polozne na porodowce i na noworodkach tez:) Super szpital ladny porodowka jednosobowa bardzo zadwolona bylam:) pamietam jak synka chcieli za wlosy wyciagac taki kudlaty hahaha;D ehh pamietam co do sekundy ten dzien jakby to bylo wczoraj a to juz 4 miesiac leci<3
a kolezanka miala gaz i mowila ze nic nie pomogl hmmmm
ja nie mialam aktywnego bo mialam tak silne skurcze zee ojeju..odrazu wolalam narzyczonego blagalam zeby mi pomogl przeklinalam nawet haha a on blady bo nie mogl zlagodzic mi bolu hehe ale ocieral czolo wode dawal trzymal za reke odpowiadał położnym na pytania i sama jego obecnosc:)
i chyba za szybko wladowalam sie na fotel ale to z tego bolu..;D
No i przec na poczatku nie umialam ;P
 
Ostatnia edycja:
reklama

Mamaa20

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Styczeń 2017
Postów
637
Rozwiązania
1
Też się strasznie bałam porodu ale na szczęście poszło szybko. Skurcze były najgorsze ,sam poród nie był już jak dla mnie taki straszny. Mi się udało urodzić bez żadnego nacinania i znieczulenia. Miałam koło siebie jedynie jakiś gaz którego nie brałam bo mi i tak nic on nie dawał
 
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
aniaslu Jak wygląda poród w czasie pandemii? Koronawirus. Pytania, odpowiedzi, wsparcie 2
K 32tc czy to może być poród ? Ciąża, poród, połóg 8
Karpati2019 Poród w czasie zarazy Koronawirus. Pytania, odpowiedzi, wsparcie 13
M Książka, poradnik ciąża, poród, pierwsze miesiące Potrzebuję porady 4
F Poród SN w Medicover - 550km od miejsca zamieszkania Ciąża, poród, połóg 28
angelika.zima5 Śluz na końcówce ciąży :) Potrzebuję porady 2
angelika.zima5 Urlop macierzyński Potrzebuję porady 19
K Kwarantanna a poród. Potrzebuję porady 17
Mg94 Zmniejszenie sie mdlosci po przeziebieniu Ciąża, poród, połóg 0
I Pomocy! Potrzebuję porady 2
A Poród na Polnej w Poznaniu Ciąża, poród, połóg 17
M Poród SN z tokofobią - zmusić się? Ciąża, poród, połóg 21
K Poród Ciąża, poród, połóg 30
N Chory kręgosłup a poród Potrzebuję porady 33
Martaa24 Poród Forum 55
A Poród Potrzebuję porady 22
K Poród Ciąża, poród, połóg 9
B Poród na ujastku lub Kopernika! Jak szybko wypuszczają do domu ? Koronawirus. Pytania, odpowiedzi, wsparcie 75
N Poród w wodzie - śląsk Ciąża, poród, połóg 14
Klaudyna91 Poród a czterolatka Przedszkolaki 5
K Poród Ciąża, poród, połóg 16
K Poród Sierpniowe mamy 2020 1
G Poród po terminie Ciąża, poród, połóg 32
A Blizna na szyjce macicy po pierwszym porodzie, a drugi poród Ciąża, poród, połóg 1
Duomami Poród w Bytomiu na Batorego Mamusie bliźniat, trojaczków i... 0
Klaudyna91 Drugi poród sn - porównanie Ciąża, poród, połóg 5
angelika.zima5 Łożysko Potrzebuję porady 1
s.magdalena339 Pomocy! Poród się zaczyna???? Potrzebuję porady 9
s.magdalena339 Zbliżający się poród Ciąża, poród, połóg 3
B Poród w Ciechanowie Ciąża, poród, połóg 0
Poki Poród Szczecin, Police, polożna 2020 Ciąża, poród, połóg 3
s.magdalena339 Poród Potrzebuję porady 10
milenkaaa19 Jak rozpoznać, że zbliża się poród Ciąża, poród, połóg 15
L Pierwszy poród - wyprawka do szpitala Potrzebuję porady 18
Verona26 Poród z dyskopatia! Cc czy SN? Ciąża, poród, połóg 4
Verona26 Poród z dyskopatia... CC czy Naturalnie? Mój poród 15
SierraP Hipnoporód- opinie Ciąża, poród, połóg 5
Aaazym Jak wspomóc starania o dzidzię? Potrzebuję porady 18
Yonce Brak ubezpieczenia a poród Potrzebuję porady 21
M Jak wygląda poród rodzinny w Żeromskim w Krakowie? Ciąża, poród, połóg 1
N Ciężki wybór, potrzebuje porady. Ciąża, poród, połóg 17
Katarzyna32 Poród w Uk Potrzebuję porady 5
M Poród w Polsce, ciąża w Niemczech. Proszę o pomoc! Potrzebuję porady 5
katerina.teresa Poród w St Josef Krankenhaus w Wiedniu- opinie Mamy z Austrii 0
M Skurcze przepowiadające, a poród Ciąża, poród, połóg 1
A Balonik Aniball - hit czy kit ? Ciąża, poród, połóg 3
M Ciąża zagrożona porodem przedwczesnym. Potrzebuję porady 16
K 40 tydzień, dziecko duże, a główka "za" wysoko Potrzebuję porady 9
A Poród podczas pandemii Potrzebuję porady 1
xnightfall94 Poród po porodzie kleszczowym Ciąża, poród, połóg 4

Podobne tematy

Do góry