reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy VEGE Naturalne mleczko nawilżające do ciała Lirene ECO Baby jest dobre dla Twojego dziecka? 100 produktów czeka na przetestowanie. Zgłoś się szybciutko! - kliknij

    Psychologowie z SWPS proszą o twoją pomoc. Ostatnio, dzięki babyboomowym mamom, udało się zebrać potrzebną liczbę odpowiedzi w 10 h :) Tym razem czeka anonimowa ankieta o twoim nastawieniu wobec stresu. Wypełnij i potraktuj jako dobry uczynek!

  • Uwaga!

    Wysyłając wczoraj informację o programie dla mam nie miałam pojęcia, że w ciągu kilku godzin utworzy się grupa. Jeśli chciałaś dołączyć, ale nie zdążyłaś - napisz do mnie. Wpiszę cię na listę rezerwową. Pozdrawiam Anna Ślusarczyk
reklama

PORÓD w szpitalu RYDYGIERA w Krakowie

Dołączył(a)
6 Wrzesień 2009
Postów
1
Rozwiązania
0
Witam serdecznie!!!

Szukam kontaktu do sprawdzonej i miłej położnej ze Szpitala Rydygiera w Krakowie. To moja pierwsza ciąża i chiałabym żeby zajęła się mną sympatyczna położna. Bardzo liczę na odpowiedzi bo termin już niedługo :-)

Pozdrawiam
 
reklama

remeny

mama dwóch łobuziaków :)
Dołączył(a)
2 Czerwiec 2005
Postów
2 331
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
Witam, ja rodziłam w Rydygierze i miałam bardzo miłą i dobra położną która pomogła mi urodzić mojego 4250gramowego synka :)
Polecam ten szpital.
 
Ostatnia edycja:
Dołączył(a)
15 Październik 2009
Postów
1
Rozwiązania
0
Witam!!! Jestem w ciąży i przymierzam sie do porodu w szpitalu Rydygiera w Krakowie, czy któraś z was rodziła w tym szpitalu? Jesli tak to bardzo prosze o wiadomosci. Jaki to szpital pod względem tych usług, jak sie rodzi , jacy lekarze, jak wyglada opieka nad malenstwem? Czy ktos zna dobra położna z tego szpitala?.
Z góry dziękuje...
 
Dołączył(a)
27 Maj 2009
Postów
7
Rozwiązania
0
Witam
Też zamierzam rodzic w Rydygiera,byłabym wdzięczna za jakiś namiar na dobra położną z tego szpitala. Pozdrawiam :-)
 
Dołączył(a)
27 Maj 2009
Postów
7
Rozwiązania
0
Ja też zamierzam rodzić w Rydygiera a na kiedy masz termin moon79, bo ja około 10 stycznia . Na razie tez szukam jakiś informacji o personelu. Pozdrawiam:-)
 

kluska80

Mamisia Emisi i Jasia:))
Dołączył(a)
24 Luty 2009
Postów
482
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
Jestem swieżo po porodzie w rydygierze-9.10 urodziłam Emilkę.Planowałam poród w Żeromskim ,ale jechałam karetka i zawiezli mnie do Rydygiera własnie.Musze przyznac że jestem mile zaskoczona i warunkami i personelem.Rodziłam na "zwykłej" porodówce ale z mężem,który wcale nie miał byc przy porodzie ale zaniósł mi rzeczy i juz został.Nie musiał sie w nic przebierać,był do konca i bardzo mi pomógł.Połozna która odbierała poród to była pani Kazia,niestety nazwiska nie pamietam.Bardzo m iła kobioeta która ogromnie mi pomogła.Pokój miała jednoos.z łazienka na 3 pokoje .W kazdym jest tel którym kontaktuja sie z mami noworodki.Dzeicko jest cały czas przy mamie a dzwonia prosząc na kąpanie i na badania.Ubranka mozna miec swoje a le szpitalne tez sa.Nie ma obawy ze te nasze sue zgubia bo jest sie cały czsa przy myciu,samemu sie dziecko rozbiera a potem daje sie położnej ciuszki na zmiane.Trzeba miec swoje pampersy i chusteczki nawilżane i koszule do porodu.Cały personel miły uprzejmy,pielęgniarki neonatologiczne bardzo chetnie udzielają rad,mozna zadzwonić o każdej porze dnia i nocy do nich z tel w pokoju.Mimo że nie miałam tam rodzic to naprawde jestem ogromnie zadowolona i każdej mamusi goracpo go polecam!!!!!
 
Dołączył(a)
27 Maj 2009
Postów
7
Rozwiązania
0
Dzięki kluska80 teraz jestem spokojniejsza i wiem co nie co. Czyli dzidziuś po porodzie cały czas jest z matką, a chodzą pielegniarki i coś pomagają np. jeśli dzidzia niechce ssać, czy coś w tym stylu czy trzeba po nie dzwonić za każdym razem jak się coś chce?
A czy mąż może siedzieć po porodzie ile chce czy są jakieś strikte godziny i później wypraszają? To moj pierwszy poród i troszkę się obawiam. Pzodrawiam
 

katagorka20

Fanka BB :)
Dołączył(a)
28 Październik 2009
Postów
4 463
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
witam:)) ja tez mam zamiar rodzic w tym szpitalu ale to dopiero z poczatkiem czerwca 2010:) ale ogolnie mam miłe wrazenia z tego oddziału...moja mama pracuje w tym szpitalu już długo. pozdr
 

KalaKRK

KOCHAM MOJE SKARBY:*
Dołączył(a)
17 Wrzesień 2009
Postów
279
Miasto
UK,HUDDERSFIELD
Rozwiązania
0
Ja też zamierzam rodzić w Rydygiera a na kiedy masz termin moon79, bo ja około 10 stycznia . Na razie tez szukam jakiś informacji o personelu. Pozdrawiam:-)
ja mam na 5 styczen wiec moze sie spotkamy hehehehe bo ja do rydygiera sie wybieram bo 5 lat temu tam rodziłam i byłam naprawde zadwolona a porod był przyjemny bo fajna położna była a pan doktor bardzo zabawny wiec mam z RYDYGIERA bardzo miłe wspomnienia a kolezanka 3 msc temu tam rodziła i wiele sie zmieniło.....mniedzy innymi nowoczesne łozka na porodowce...piłka porodowa jakies kzresło...jak ja byłam to tylko prysznic.... he
 
reklama

KalaKRK

KOCHAM MOJE SKARBY:*
Dołączył(a)
17 Wrzesień 2009
Postów
279
Miasto
UK,HUDDERSFIELD
Rozwiązania
0
Witam
Też zamierzam rodzic w Rydygiera,byłabym wdzięczna za jakiś namiar na dobra położną z tego szpitala. Pozdrawiam :-)
rodziłam tam 5lat temi i teraz za 2 msc tez bede i myśle ze tak ogolnie jest dobrze kazda położna jest sympatyczna i godna zaufania...
 
Do góry