reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

poronienie w ir

syla11

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
8 Styczeń 2010
Postów
33
witam, dziewczyny powiedzcie mi prosze co dalej, jestem w 11 tc, wczoraj lekarz powiedzial ze dzidzia sie nie rozwija od 6 tc:( szok, mieszkam w ir, moze ktoras tez, co teraz? mam czekac? jak to wyglada dalej, to jest cos strasznego, pomozcie prosze:(
 
reklama
bardzo ci wspolczuje wiem jak sie czujesz, ta bezradnosc jest przerazajaca,tez mieszkam w irlandii i poronilam w szostym tygodniu, nie potrafie ci dokladnie powoedziec co dalej, bo sama mam metlik w glowie, nie znam przyczyny, lekarze mowia ze po prostu tak sie zdarza.. teraz siedze na necie czytam, szukam pomocy, wskazowki na przyszlosc, dopiero jak dotknie nas cos takiego widzimy jak wielka liczba dziewczyn przechodzi przez to samo, i nie mowie ze to jest pocieszajace ale w pewien sposob daje sile i nadzieje ze jeszcze bedzie dobrze. wiem ze ten bol ktory teraz czujesz trozke potrwa, musisz sie wyplakac, mam nadzieje ze masz wsparcie w partnerze, musisz znalesc w sobie sile zeby przez to przejsc. lacze sie w twoim bolu