reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Porozmawiajmy o śluzie :)

Martoza

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Wrzesień 2020
Postów
1 651
Witajcie :) jestem jeszcze laikiem jeśli chodzi o samoobserwacje, jestem ciekawa jak wygląda u was śluz plodny, jak nieplodny... jak go odróżnić. Czytam tu trochę i wiem, że macie w tym duże doświadczenie ;)
 
reklama
Witajcie :) jestem jeszcze laikiem jeśli chodzi o samoobserwacje, jestem ciekawa jak wygląda u was śluz plodny, jak nieplodny... jak go odróżnić. Czytam tu trochę i wiem, że macie w tym duże doświadczenie ;)
ja szczerze mówiąc zawsze mam taki sam śluz - mleczny.
Podobno płodny to przezroczysty, ale nie wiem jak wygląda, bo nie miałam nigdy 😂
 
Ja jak mam dni plodne mam obfity sluz , ciągnący, przezroczysty.. A najwięcej tego jest podczas owulacji.
A tak to w pozostałe dni też mam ale nie aż tyle jak w właśnie kiedy mam płodne dni :)
 
ja szczerze mówiąc zawsze mam taki sam śluz - mleczny.
Podobno płodny to przezroczysty, ale nie wiem jak wygląda, bo nie miałam nigdy 😂
Dokładnie jak u mnie cały czas ten sam ciężko stwierdzić kiedy płodny.
W ostatnim cyklu tylko zauważyłam, ze chwile przed okresem miałam jak kaszka manna konsystencje. I nigdy go za dużo..
Aktualnie jestem dwa dni po spodziewanej miesiączce, testy negatywne a nadal taki sam śluz i ciasno.. myślicie ze za szybko może test robiony?
 
Dokładnie jak u mnie cały czas ten sam ciężko stwierdzić kiedy płodny.