reklama

potrzebuje porady prosze.

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez NowaNatka, 22 Sierpień 2015.

  1. NowaNatka

    NowaNatka Fanka BB :)

    witam . jestem w 17 tc .od paru dni czulam rwanie w pachwinach co promieniowalo na wzgorek lonowy.gdy lezalam na plecach poczulam na spojeniu lonowym kulke (jakby napelniona powietrzem) po prawej stronie gdy ja nacisnelam przesunela sie na lewa str i uciekla. wczoraj sytuacja sie powtorzyla tylko ze zamiast kulku poczulam jak by lezke. czy to sa ruchy dzieka ? czy moze jakies skurcze ? bo czuje lekkie napiecie jak pojawia sie owa kulka. troche sie martwie bo tto moja pierwsza ciaza i nie wiem co i jak a nie chce specjalnie dzwonic do gin zeby nie wyjsc na warata. prosze o jakas porade !!!
     
  2. kate_p7

    kate_p7 Fanka BB :)

    ginekolog bez wykonania badan Ci nie pomoże. Jeżeli coś Cię niepokoi to jedz na ostry dyżur. czasem podświadomie wyczuwamy zagrozenie, a czasem po prostu panikujemy. Nawet jeśli to zwykła panika, to przyzwyczajaj się :-p
    Jeżeli brzuch nie twardnieje i nie pojawiła się krew to moim zdaniem nic niepokojącego się nie dzieje. Bóle pochwy, dołu brzucha promieniujące do pachwin, przelewanie i inne cuda są na tym etapie normalne. Pierwsze to progesteron daje o sobie znać, drugie to rozciąganie więzadeł, trzecie to uciśnięte jelita albo ruchy dziecka...Wszystko może być fizjologią albo patologią, bo bóle pochwy mogą wynikać ze skracającej się szyjki. Jesteś po usg genetycznym wiec jakby było coś nie tak, to raczej lekarz by zobaczył, ale.... Dlatego powtarzam jeszcze raz, idź do lekarza a nie szukaj odpowiedzi w necie.
     
  3. reklama
  4. NowaNatka

    NowaNatka Fanka BB :)

    dziekuje za odpowiedz. powiedz Ci szczerze ze podniosla mnie ona na duchu . postaram sie wytrzymac jeszcze tydzien do wizyty skoro nie towazysza mi silne bole brzucha. no musze sie przyzwyczaic ze tak bede teraz panikowac o tego malucha i juz do konca zycia. jeszcze raz dzieki :**
     
  5. Elenna

    Elenna Fanka BB :)

    Wydaje mi się że to mogą być bóle z powodu rozciągających się wiązadeł macicy. A kulka to pewnie dzidziuś:)
    Lepiej jednak z takimi pytaniami zawsze dzwonić do ginekologa, czy położnej w Twojej przychodni. Tylko oni widzieli się dzieje w brzuszku i czasem jakiś mały szczegół który przy badaniu był mało ważny może okazać się znaczący przy nowych dolegliwościach.
     
  6. NowaNatka

    NowaNatka Fanka BB :)

    Elenna-dzis z Mezulkiem postanowilimy poczekac do pon . boli nie mam tylko ciagniecie itp.a w ostatnim tyg brzusio mi sie powiekszyl i to znacznie wiec moze od tego .osatnio jak bylam to ciza rozwijala sie super bez zadnych komplikacji. a tak jka kts mi wstomnial ta kulka to pewnie worek owodniowy bo jak poloze reke na spojeniu to po ok 40 min wyczuje to .nie mam plamien nic wiec zaczekam a co najwazniejsze ta zekoma kulka mnie nie boli .. a gdbyb cos bylo nie takk to pewnie by bolalo. co myslicie??
     
  7. andzelika87

    andzelika87 Fanka BB :)

    Jak byś miała twardnienie brzucha z odczuwalnym bólem i gdybyś miała plamienia to by cos się działo złego, a tak to nie masz czym sie martwić. Pamiętam jak dzis ze podobne odczucia miałam w 17tc i to bylo maleństwo i po kilku dniach dalo po sobie znac:)a do lekarza prowadzącego nie możesz zadzwonić?
     
  8. NowaNatka

    NowaNatka Fanka BB :)

    moge zadzwonic ale jest dzis niedziela i nie chce mu glowy zawracac skoro nie czuje sie fatalnie a te odczucie tzw kulki raz jest wyzej raz nizej i to tylko wtedy jak poloze reke na brzuszku gdy leze. wiec to penie on:) nie chce panikowac bo skoro nie mam boli to poczekam na ta wizyte tydzien:) brzuch nie jest twrady tylko napiety ,ale pewnie od tego ze mi urusl? co myslisz? wogole dzieki za odp zaraz mi lepiej ze nie jestem jedynym prypadkiem tym bardziej ze wczesniej badania mialam ok.
     
  9. NowaNatka

    NowaNatka Fanka BB :)

    a zapytam jeszcze tez jak sie nachylalas to mialas uczucie pelnosci , ze juz ktos tam jest ? :))
     
  10. reklama
  11. andzelika87

    andzelika87 Fanka BB :)

    Tego akurat nie pamiętam, za jakiś czas możesz poczuć pierwszy ruch i wtedy musisz zapamiętać datę, na pewno tego nie przeoczysz. Poczekaj jak brzuszek jeszcze bardziej ci urośnie wtedy będziesz miała uczucie ciężkości, to jest coś wspaniałego :-)
     
  12. NowaNatka

    NowaNatka Fanka BB :)

    Mam nadzieje zenie przeocze . Ahh czlowiek sie wciazy wszystkim martwi tym bardziej jak jest to upragniona ciaza;))
     

Poleć forum