reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Powiedzcie co uważacie, czy jest możliwa ciąża ? a może coś innego..

Dołączył(a)
12 Grudzień 2016
Postów
1
Witajcie
Jestem płci męskiej, ale mam do Was pytanie, ponieważ nie znam się na tym kompletnie.
Z moją dziewczyną uprawiałem seks ponad miesiąc temu. Podczas seksu kilka razy wszedłem bez zabezpieczenia, ale do wytrysku nie doszło i założyłem prezerwatywę, zabezpieczenie nie pękło, a skończyłem w gumce. W dniu spodziewanej miesiączki okres się nie pojawił (koniec września) okres ma nieregularny, ale do tej pory zero objawów o zbliżającej się miesiączki.
Robiliśmy test ciążowy jakiś tydzień temu z porannego moczu i wyszedł negatywny (jedna kreska), dodam, że dziewczyna dosyć mocno się odchudza, zrzuciła ponad 5kg i dochodziło dużo konfliktów między nami. Jeśli chodzi o objawy to tylko humorki, nic więcej, żadnych bólu piersi, zachcianek itp. Kiedyś była już taka sytuacja, że okresu nie było jeden raz, lecz spowodowane było to wyjazdem za granicę. Wcześniej wymiotowała na zawołanie.

Moje pytanie skierowane do Was: Czy jest możliwa ciąża, jeśli test wykazał wynik negatywny ? chciałbym się dowiedzieć też co myślicie na ten temat.
 
reklama
Pewnie bedzie kilka wpisow ze byl seks moze byc ciaza ale wedlug mnie na 99.99% nie ma...bez wytrysku, do tego w gumce i test negatywny...pewnie@ sie spoznia wlasnie z powodu odchudzania niech dziewczyna idzie do gina po cos na wywolanie okresu.