reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Powiększony węzeł chłonny?

kasia-matiy

Fanka BB :)
Dołączył(a)
28 Wrzesień 2012
Postów
1 490
Miasto
Trzebnica, Poland
Witam.

Drogie mamy przyszłe i obecne. Proszę was o poradę. Dziś po przebudzeniu poczułam ból pod lewą pachą, tylko przy dotykaniu tego miejsca. Trochę się przestraszyłam i od razu pomyślałam, że to może być powiększony węzeł chłonny. Od razu dodam, że jestem już zapisana do lekarza na popołudnie. Chciałam jednak zobaczyć co o tym myślicie, czy to może być coś poważnego czy po prostu panikuję? Mam wrażenie, że pod skórą jest jakaś gruda i boli przy naciskaniu. Rano bolało bardziej, wystarczy że lekko dotknęłam skóry. Teraz boli już tylko trochę gdy mocno ucisnę... Chcę zasięgnąć opinii także dlatego, że dzisiejsi lekarze często bagatelizują nasze problemy i odsyłają z kwitkiem, a do tego lekarza idę pierwszy raz :-(

Z góry dziękuję :-)
 
reklama
jestem już po wizycie, nic nie znalazł, ale kazał obserwować na wszelki wypadek ... ból jest w środku a nie na zewnątrz więc to chyba nie od dezodorantów chociaż nie słyszałam o tym, lekarz zasugerował też że może po goleniu być jakiś stan i dlatego boli, ja jednak czuję ból całkiem w środku pomiędzy mięśniami i kośćmi, teraz już dużo mniejszy niż rano ale cały czas coś czuję ... i jeszcze powiedział że może być od noszenia dziecka ... no cóż, teraz to poczekamy i zobaczymy :-)
 
Witam serdecznie.