reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Powrót do szkoły

G

guest-1681834848

Gość
Witam, mój mały będzie miał za dwa tygodnie 6 miesięcy, a ja od września muszę wrócić do szkoły i nie mam pojęcia jak to zrobić... Jestem na ostatnim roku technikum i wolałabym nie rzucać szkoły tym bardziej że to ostatni rok i potem koniec, ale nie wiem czy nie będę do tego zmuszona...Mianowicie nie ma kto mi się zająć dzieckiem , ojciec dziecka pracuje od rana do nocy , teściowa też pracuje , moja mama też pracuje , każdy jest zajęty i nie będzie mógł się nim zająć... Mam ciocię powiedziała że bardzo chętnie by się nim zajęła tylko ona też ma pracę tak wykańczająca że nie da rady ... Nie chce też szukać mu jakiejś niani , wolałabym żeby to był ktoś w miarę bliski, on jest jeszcze malutki , przez co też żłobek nie wchodzi w grę... Pytałam w żłobku to dopiero lekko poniżej 2 roku życia przyjmują...nie mam pojęcia co robić ... Chciałabym bardzo skończyć ten ostatni rok, żeby później jak mały podrośnie też pójść do pracy, nie chce znowu chodzić do szkoły 3 lata , zmarnuje się wszystko ...pomocy 😟😟
 
reklama
A jeszcze rozmawiałam z moją wychowawczynią, powiedziała że urlop mi już nie przysługuje i muszę to sobie jakoś sama zorganizować w domu
 
A indywidualny tok nauczania? Pracowałam w szkole i część uczniów miała zajęcia w domu, nauczyciele przychodzili do takiego ucznia na lekcje. Myślę, że w tym kierunku mogłabyś spróbować.