reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Poznajmy się :)

asiacur

Mama Filipa
Dołączył(a)
15 Sierpień 2008
Postów
2 980
Miasto
Warszawa
Postanowiłam założyć ten temat, abyśmy jeszcze lepiej mogły się poznać i dowiedzieć się czegoś o sobie.
Ja zacznę:

Mam na imię Asia. Lat 35 ( no skończę za niedługi czas), mieszkam w Warszawie (Bielany), z zawodu jestem polonistką i logopedą.
Mam syna Filipa, który w grudniu skończył 3 lata.
Moje zainteresowania i nałóg to czytanie.

Witam serdecznie inne koleżanki i mam nadzieję na nawiązanie sympatycznych znajomości:tak:


 
reklama
asiacur Super pomysł na taki temat:)

Mam na imię Monika . mam 22 lata ;)( w kwietniu będzie 23)
mieszkam na Śląsku (dokładnie okolice Tychów)
Obecnie nie pracuje ...w październiku firma w ktorej pracowałam ogłosiła upadłość i od tego czasu nie mogłam nic znaleźć
Czekamy na nasze pierwsze maleństwo ;)
Lubie czytać i oglądać komedie romantyczne i nie tylko;)
 
To ja też się dołączę:-)
Mam na imię Ola, mam 25 lat. Mieszkam w Warszawie (Ursynów).
Mam swoją firmę (biuro nieruchomości).
Lubię dobre kino i pokera:-)
 
Przedstawie sie i ja!
Mam na imie Emilia. Pochodze z Bydgoszczy,ale od 7 lat zamieszkuje zielona Irlandie.
Mam 25 i pracuje jako Kierowniczka Recepcji w jednym z miejskich hoteli.
Jestem swiezo upieczona mezatka ( co z reszta widac z mojego suwaczka) i to bedzie Nasza pierwsza dzidzia.
Kocham koteczki, uwielbiam czytac ksiazki i ogladac romantyczne filmy.