reklama
  1. Fredka1

Fredka1 Mama czerwcowa 06

Witajcie!
    Jestem mamą małej Ali 8 miesięcy i Oli 4 latka. Niestety moja mała ma atopowe zapalenie skóry. Jestem w tej dziedzinie laikiem i uczę się na własnych błędach. Z wielką chęcią poznałabym mamy które na co dzień borykają się z tym samym problemem. A jakby na to nie patrzeć problem jest i trzeba nauczyć się z nim żyć. Może ktoś będzie miał ochotę tu zajrzeć. Zapraszam!

2. ewa72

ewa72 Mama Maciusia

Fredka1,dzieki za instrukcje.Jak widac,dotarlam.Pozdrawiam

3. reklama
  4. Fredka1

Witaj!
    Bardzo się cieszę, że tu zajrzałaś. Napisz mi coś na temat swojego maleństwa. Jak długo borykacie się z chorobą i jak dajesz sobie z tym radę.

5. Madi*

Madi* Fanka BB :)

dzieki Fredka :) mam nadzieje,ze juz nic nie namieszam.:)

6. Madi*

dziewczyny,jak wy sobie radzicie z atop.zapal.skory u waszych dzieci?i w ogole dlugo juz borykacie sie z tym problemem?

7. Fredka1