reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Praca

Dołączył(a)
14 Grudzień 2021
Postów
11
Witam.
Od razu podkreślam że jestem w 11 tygodniu ciąży.
Obecnie nie mam pracy, musiałam się zwolnić z dotychczasowej ze względu na zalecenie lekarza (nie miałam jeszcze umowy o pracę aby iść na l4 ) .
Moje pytanie brzmi czy miałyście kiedyś styczność z praca zdalną, a jak tak to gdzie taką znaleźć ? Jestem kompletnie zielona w tym temacie, a chętnie bym się czymś zajęła w ciągu dnia i przy okazji coś dorobiła 😁. Co byście mi drogie panie doradziły ? :)
 
reklama
Witam.
Od razu podkreślam że jestem w 11 tygodniu ciąży.
Obecnie nie mam pracy, musiałam się zwolnić z dotychczasowej ze względu na zalecenie lekarza (nie miałam jeszcze umowy o pracę aby iść na l4 ) .
Moje pytanie brzmi czy miałyście kiedyś styczność z praca zdalną, a jak tak to gdzie taką znaleźć ? Jestem kompletnie zielona w tym temacie, a chętnie bym się czymś zajęła w ciągu dnia i przy okazji coś dorobiła 😁. Co byście mi drogie panie doradziły ? :)
Możesz spróbować ankiet, bądź może coś w stylu Avon/Oriflame?
 
Witam.
Od razu podkreślam że jestem w 11 tygodniu ciąży.
Obecnie nie mam pracy, musiałam się zwolnić z dotychczasowej ze względu na zalecenie lekarza (nie miałam jeszcze umowy o pracę aby iść na l4 ) .