reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Prenatal DHA

reklama

Lilka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
20 Styczeń 2005
Postów
10 824
pierwsze słysze:confused2:

a jesli chodzi o inteligencje dzieci to maja one ją zakodowaną w genach przy poczęciu wiec zadne leki w tym nie pomogą

dla mnie to kolejna próba wyłudzenia pieniędzy od ciężarnych kobiet, bo wszystkie jestesmy wrazliwe w tym okresie i wszystkie chcemy miec dzieci NAJ
takie moje zdanie na ten temat

a co to wogole sa za leki? witaminki??
 

misia_q

Turbomama
Dołączył(a)
30 Listopad 2004
Postów
7 387
Miasto
Wrocław
ej laski :-D

ten tajemniczy skrót DHA oznacza należący do rodziny nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 kwas dokozaheksaenowy, zawarty w oleju ryb morskich i wodorostach morskich. A jeśli chodzi o inteligencję to kora mózgowa jest w znacznym stopniu zbudowana na bazie kwasu tłuszczowego DHA.

Nasza dieta jest uboga w kwas Omega-3, który jest niezbędny w funkcjonowaniu mózgu, a niemożliwy do wytworzenia przez nasz organizm. Dlatego tak sie poleca jedzenie ryb, szczególnie makreli, śledzia, sardynek.

ot i cała tajemnica... tabsy są ok, ale moim zdaniem DHA lepiej przyswoi się właśnie z żarcia odpowiednio zbilansowanego :-)

także laseczki jedzmy rybki!!! :tak:
 

Lilka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
20 Styczeń 2005
Postów
10 824
Misia fajnie ześ zorientowana hahaaa

no to moje dziecie bedzie inteligentne bo my tu duzo ryb jemy:-D:-D :-p:-p hahaaa

no prosze i ja zywieniowiec nie miałam o tym pojecia :-p:-p:-p siara heheeee:rofl2::-D
 

inka...

mama Ani i Magdy
Dołączył(a)
26 Czerwiec 2007
Postów
36
Miasto
Kraków
Dzięki za informację nie wiedziałam że te tłuszcze są w rybkach, w Krakowie nie mogłam dostać Prenatalu DHA żadna dostępna apteka nie miała ich w sprzedaży bezpośredniej, dobrze że internet jest.

Pozdrawiam.
 

monikak_80

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Lipiec 2006
Postów
365
Czesc listopadowki 2007- tu listopadowka 2006
co do DHA to nie wiem czy w ciazy sie to podaje czy nie ale wiem ze jak wasze dzidzie beda juz jadly sloiczki to Gerber ma DHA - specjalne (odrobine drozsze) obiadki. Powodzenia dziewczyny!
 

eM.

Listopadowa mama '07
Dołączył(a)
11 Lipiec 2007
Postów
130
Miasto
Manorhamilton, Irlandia
a czy prenatal DHA zawiera tez zelazo? w ulotce nic o tym nie znalazłam z tego co pamietam, bylo natomiast napisane, zeby nie stosowac go razem z innymi preparatami witaminowymi. mam lekki niedobor zelaza, wiec nie wiem czy prenatal bedzie dobry. ryb jesc nie moge bo mdli mnie na sam ich widok, nie wspominajac o zapachu, wiec moze chociaz ten prenatal. prosze napiszcie co myslicie o tym. lepiej prenatal czy jakis zestaw witminowy? :-(
 

misia_q

Turbomama
Dołączył(a)
30 Listopad 2004
Postów
7 387
Miasto
Wrocław
eM na każdym zestawie witaminowym a wiec takze i na prenatalu DHA bedzie napisane zeby nie stosowac z innymi preparatami zeby nie zdublowac dawki poszczegolnych witamin... ale to jaki on ma skład najlepiej zapytaj w aptece, nie mam pojecia czy zawiera żelazo.
Poza tym skonsultuj sie ze swoim ginekologiem bo jesli masz niedbór żelaza to może dostaniesz na recepte jakis lek np Hemofer albo coś w tym stylu.
 
reklama

eM.

Listopadowa mama '07
Dołączył(a)
11 Lipiec 2007
Postów
130
Miasto
Manorhamilton, Irlandia
właśnie dostałam jakieś żelazo. Lekarka powiedziała, że mogę je łykać nieależnie od innych witamin, ale wtedy brałam centrum dla kobiet w ciąży. teraz mam prenatal i się zastanawiam. obecnie w Irlandii jestem i mam tu problem ze skonsultowaniem się z kimkolwiek :( ale dziękuje bardzo za pomoc.
 
Do góry