reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Problem z nerką u płodu-proszę o pomoc

Dołączył(a)
22 Wrzesień 2016
Postów
1
Witam! Jestem w 31 tc, zmieniłam lekarza i na usg wyszła lewa nerka powiększona na 17mm, wcześniejszy nie widział żadnych nieprawidłowości... Norma podobno jest 7mm. Czy ktoś miał taki przypadek? Poza tym nic nie wiem, mam się udać poza swoje miasto na konsultację. Czy to poważna wada? Proszę o jakieś informacje jeśli ktoś miał podobny problem.
 
reklama
Nie znam odpowiedzi ale usiadz i przemysl wszystko na spokojnie. Skad pewnosc ze ten doktor widzi dobrze? Moze sie myli... a jesli nie to nerki sa na szczescie dwie i w razie co trzymam kciuki by druga byla wystarczajaca. Nie wpadaj w panike, jeszcze nic nie wiadomo... moja znajoma urodzila zdrowego synka a po roku wyszla wada genetyczna objawiajaca sie uszkodzeniem obu nerek ale z tym tez daja rade żyć tylko sa pod stała kontrolą. Wiec poki co na spokojnie badaj sprawe i staraj sie widziec tez cos optymistycznego. Trzymaj sie cieplo buziolki :tak:
 
Witam! Jestem w 31 tc, zmieniłam lekarza i na usg wyszła lewa nerka powiększona na 17mm, wcześniejszy nie widział żadnych nieprawidłowości... Norma podobno jest 7mm. Czy ktoś miał taki przypadek? Poza tym nic nie wiem, mam się udać poza swoje miasto na konsultację. Czy to poważna wada? Proszę o jakieś informacje jeśli ktoś miał podobny problem.