reklama

ProjektUE-pomoc mamom w realizacji celow zawodowych

Temat na forum 'CELE I MARZENIA DO SPEŁNIENIA W 2009 r.' rozpoczęty przez basia_ue, 12 Luty 2009.

  1. basia_ue

    basia_ue Początkująca w BB

    Witam,

    Wlasnie pracuje nad projektem, ktory ma wspierac osoby wracajace na rynek pracy po urlopach macierzynskich i wychowawczych w Warszawie.

    Na razie jestesmy na etapie wstepnego szkicu, pierwszych pomyslow itp.
    Chcemy aby byl super:) wiec juz teraz pytamy. Bedziemy baaardzo wdzieczni za odpowiedz chocby na czesc pytan:-)

    1. Czego potrzebujecie aby Wam to ULATWIC? Wszystkie odpowiedzi dozwolone;-)

    2. Czy wracacie do DAWNEJ pracy czy szukacie NOWEJ/zakladacie wlasna dzialalnosc?

    3. Czy bylybyscie zainteresowane BEZPLATNYM KURSEM, ktory pomoze Wam efektywniej sie uczyc (m.in. czytac, zapamietywac), dzieki czemu latwiej "nadgonicie" zaleglosci, szybciej zdobedziecie nowa wiedze, a co za tym idzie, staniecie sie bardziej elastyczne jesli chodzi o prace i letwiej bedzie Wam podnosic kwalifikacje zawodowe?

    4. Czy poswiecilybyscie czas na 6-tygodniowy kurs (2 razy w tyg. po 2 godziny zegarowe)?

    5. Czy chcecie miec zajecia z kreatywnej autoprezentacji?

    6. Czy chcecie miec zajecia z tworczego rozwiazywania problemow (przydatne w wiekszosci zawodow i w zyciu osobistym)?

    7. Czy chcecie nauczyc sie jak ustalac cele i planowac czas, zeby POGODZIC zycie rodzinne z zawodowym?

    8. Czego najbardziej sie OBAWIACIE?

    9. Wasze uwagi/pytania/pomysly.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Basia
     
  2. reklama
  3. KingaMZ

    KingaMZ Fanka BB :)

    1. Pracodawcow, dla ktorych nie bedzie problemem to ze ma sie dziecko/dzieci.
    2. Nowej, ew. dzialalnosc gosp.
    3. Tak
    4. Tak
    5. Tak
    6. Tak
    7. Tak
    8. Obawy? iż mimo zachecania pracodawcow z roznych stron to i tak ciezko bedzie matce z dzieckiem/dziecmi znalezc nowa prace, poniewaz pracodawcy raczej traktuja to jako zlo konieczne. Mimo iz nie jedna matka jest duzo lepsza pracownica niz kobeita bezdzieta (chocby z tego wzgledu ze kobieta - matka zazwyczaj jest totalnie zorganizowana i potrafi pogodzic wiele spraw co mogloby z boku wydawac sie niemozliwe ;) )
     

Poleć forum