reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

propozycje

N

nataliak

Gość
chcialabym zebyscie wpisywaly tutaj swoje propozycje nowych tematow na teraz i na pozniej. unikniemy w ten sposob zakladania wielu zbednych watkow i bedzie przejrzyscie.
moje propozycje:

obecne tematy:
- kwestie rejestracji dziecka w urzedach, przychodniach itd pociagnelabym w poradach prawnych
- walke z waga po ciazy w temacie o kilogramach
- w temacie o szpitalach, poloznych i szkole rodzenia wpisujemy same kwestie formalne tzn glownie opinie, zarowno przeczytane/zaslyszane jak i oparte na wlasnym doswiadczeniu
- temat o porodzie bedzie dotyczyl jego oznak, przebiegu i Waszych przezyc oraz dyskusji na ten temat
- watek o wizytach lekarskich proponuje przeznaczyc rowniez na nasze wizyty poporodowe oraz wizyty lekarskie z maluchami i kwestie ich zdrowia

nowe:
- opowiesci z porodowek (bez komentarzy) - te z Was ktore beda chcialy (a mam nadzieje ze wszystkie zechcecie sie podzielic) beda mogly stworzyc male opowiadanka o swoich porodach ktorych nie bedzie mozna komentowac
- polog - jak dochodza do siebie nasze ciala i psychika po porodzie, baby blues itp
- karmienie piersia i nie tylko - czyli i cyc i butelki oraz dieta karmiacych
- pielegnacja maluchow - kapanie, przewijanie, usypianie i wszystkie kosmetyczne sprawy
 
reklama

julienx

MAJOWA MAMA 06` Entuzjast(k)a
Dołączył(a)
28 Październik 2005
Postów
1 429
Miasto
Warszawa
ja juz napisalam Ci dzis na priva...

proponuje temat "Pytanie"

mozliwośc zadania konkretnego pytania bez koniecznosci przekopywania forum w celu poszukania odpowiedzi ktora pewnie gdzies juz padla...
 
N

nataliak

Gość
odpisalam ale tu tez skrobne to moze sie inne dziewczyny wypowiedza :) poza babyboomowa wyszukiwarka praktykujemy caly czas zadawanie wciaz tych samych pytan w adekwatnych do pytania watkach. nowy temat z pytaniami tez po pewnym czasie zrobilby sie dlugi i tez wciaz bylyby zadawane te same pytania bo komus nie chcialoby sie szukac a kazdy nowy watek to zawsze masa komentarzy nie na temat. nie wydaje mi sie to wiec najlepszym pomyslem. nawet jak pytania sie w danym watku powtarzaja to i tak zawsze ktos odpisze.
 

aga0411

szczęśliwa mama
Dołączył(a)
19 Wrzesień 2009
Postów
17 493
Miasto
wlkp
ja proponuję może później taki temat z dziećmi. jak się urodzą podanie wagi, wzrostu, ile punktów i ewentualne fotki, tylko nie wiem czy to nie połączyć wtedy z opowiadaniami z porodówek?
 

magda102

Fanka BB :)
Dołączył(a)
24 Październik 2009
Postów
819
Miasto
Zdolny Śląsk ;)
Ja bym zaproponowała temat, który wiązał by się ze zdrowiem naszych maluchów. Nikomu nie życzę, ale zdarzają się kolki, sraczki, zbyt obfite ulewania w tym i refluksy, katarki i kaszle oraz wiele innych przypadłości.
Myślę, że taki temat jest wskazany, zwłaszcza, że zdrowie naszych dzieci jest najważniejsze, a i ile jest mam tyle sposobów na radzenie sobie.
Czekam na opinie.
 
N

nataliak

Gość
ja proponuję może później taki temat z dziećmi. jak się urodzą podanie wagi, wzrostu, ile punktów i ewentualne fotki, tylko nie wiem czy to nie połączyć wtedy z opowiadaniami z porodówek?

z opowiadaniami to moze nie ale osobny mozna, taka liste zrobic. ktoras z Was proponowala tez zalozenie takiej specjalnej strony, mam nadzieje ze sie pozniej przypomni z ta propozycja :)
 
N

nataliak

Gość
Ja bym zaproponowała temat, który wiązał by się ze zdrowiem naszych maluchów. Nikomu nie życzę, ale zdarzają się kolki, sraczki, zbyt obfite ulewania w tym i refluksy, katarki i kaszle oraz wiele innych przypadłości.
Myślę, że taki temat jest wskazany, zwłaszcza, że zdrowie naszych dzieci jest najważniejsze, a i ile jest mam tyle sposobów na radzenie sobie.
Czekam na opinie.

tak jak w pierwszym poscie pisalam, mozna temat zdrowia maluchow i wizyt z nimi u lekarza pociagnac tam gdzie teraz piszemy o zdrowiu i wizytach. albo zalozyc osobny ale w sumie w tamtym nie bedzie co pisac jak sie juz rozpakujemy ;)
 
reklama

julita1212

Szczęśliwa mamusia:) Cudownej dwójeczki :*
Dołączył(a)
16 Grudzień 2008
Postów
17 639
Ale takich najświeższych informacji z porodówek to chyba nie będzie...bo gdzie w szpitalu internet???no chyba ze któraś ma w komórce...
A czasami zostaje się dłużej jak 3 dni w szpitalu,czego żadnej oczywiście nie życze!!!
 
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
misia1608 Propozycje imion dla naszych maluszków Dzieci urodzone w listopadzie 2014 67
kroczek_k Nasze propozycje książkowe Dzieci urodzone w kwietniu 2014 48
aNilewe_ Propozycje imion dla naszych pociech Archiwum lipcowe mamy 2014 504
M Imiona - co by tu wybrać ;-) Propozycje, sugestie, wszystko co wpadnie nam do głowy Dzieci urodzone w listopadzie 2013 156
Olga RaQ Propozycje zmian na forum Bielsko-Biała 25
aniaslu Wasze propozycje i uwagi:-) Noworodek 3
M Imiona dla Naszych dzieci. Propozycje i ostateczny wybór. Dzieci urodzone w grudniu 2012 341
katjusza77 Forum - sprawy techniczne (propozycje zmian, problemy z działaniem) Dzieci urodzone w sierpniu 2012 171
livastrid Torba do szpitala - propozycje Dzieci urodzone w styczniu 2012 398
M Pomóżcie wybrać wózek!!! 4 propozycje Plotki wózkowo - koleżeńskie 47
Olga Z Propozycje menu śniadaniowego Żywienie 5
Anulka8700 Wątek techniczny, czyli wszelkie propozycje zmian w naszym podforum :) Dzieci urodzone w październiku 2011 287
vikiigus Propozycje forumowych zmian Dzieci urodzone w lutym 2011 93
ivi Wątek techniczny, czyli wszelkie propozycje zmian w naszym podforum :) Dzieci urodzone w styczniu 2010 78
ankzoc Forum- propozycje, uwagi, sugestie Dzieci urodzone w maju 2009 72
D Imiona naszych dzieci?? Propozycje i ostateczne imionka:) Archiwum mam listopadowych 926
patti23 Wracamy do formy - propozycje cwiczen, diet... Dzieci urodzone w czerwcu 2009 1091
Kluliczek Techniczny czyli nowe wątki, pytania, propozycje Dzieci urodzone w styczniu 2009 203
C Propozycje imion dla maleństw :-) Archiwum mam styczniowych 452
ivka76 Zadaniowe zabawy - sprawdzone propozycje :) Dzieci urodzone w marcu 2006r. 10
E Propozycje obiadków i deserów Dzieci urodzone w październiku 2005 3432

Podobne tematy

Do góry