reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Prośba o wypełnienie ankiety do pracy empirycznej

Dołączył(a)
5 Kwiecień 2018
Postów
1
Kochane przyszłe Mamy,
jestem studentką 3-go roku psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Przeprowadzam badanie dotyczące stresu przed porodem do mojej pracy rocznej empirycznej. Interesuje mnie zagadnienie ciąży i porodu w kontekście przeżywanych emocji.
Wypełnienie ankiety będzie dla mnie bardzo pomocne w napisaniu pracy dlatego bardzo liczę na Waszą pomoc.
My kobiety trzymajmy się razem! :)

Link do ankiety poniżej:
Link do: Ciąża i poród a przeżywane emocje
 
reklama
Kochane przyszłe Mamy,
jestem studentką 3-go roku psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Przeprowadzam badanie dotyczące stresu przed porodem do mojej pracy rocznej empirycznej. Interesuje mnie zagadnienie ciąży i porodu w kontekście przeżywanych emocji.
Wypełnienie ankiety będzie dla mnie bardzo pomocne w napisaniu pracy dlatego bardzo liczę na Waszą pomoc.
My kobiety trzymajmy się razem! :)

Link do ankiety poniżej:
Link do: Ciąża i poród a przeżywane emocje
Wypelnilam, ale brakuje mi w ankiecie pytania o przebieg ciazy. Jest pytanie o badania prenatalne, ale nie ma o ich wynik. A nawet ogolnie mogloby byc: "czy na jakoms etapie tej ciazy miala ona status ciazy zagrozonej poronieniem lub przedwczesnym porodem?" lub "czy pani obecna ciaza wymaga leczenia lub częstszych konsultacji medycznych niz ciaza prawidłowa?"