reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Proszę o pomoc

Status
Zamknięty i nie można odpowiadać.
Dołączył(a)
4 Czerwiec 2012
Postów
1
Witam serdecznie, nie wiem jak załozyc nowy watek, dlatego osmielę sie dopiąc do tego watku . Rok temu zostawił mnie mąż , alkoholik , mam dwoje dzieci córke 8 lat i 2 letniego synka. Gdy było wszystko dobrze zaciągęlismy z mężem kredyt hipoteczny. Ja pracuję, jestem pielęgniarka, ale spłata kredytu pochłania 3/4 mojej wylaty.Spłacam ten kredyt bo co mam zrobić, gdy nie będe go płacic to komornik siądzie mi na pobory, potem zlicytuje dom i gdzie pójdę z dziecmi, nie mam sumienia po tym co przeszly z tatusiem fundowac im jeszcze domu samotnej matki. Nie jestem leniem i nierobem, pracuje , gdzie moge to dorabiam, ale to wszystko mało, gaz mam rachunki po 1000 zł dlatego że tylko takie mam ogrzewanie, żeby iść do pracy synek musi chodzic do żlobka, który kosztuje 300 zł, do tego choruje na astmę i alergie, woda rachunki po 200 zł, prad po 300 zł, czarna rozpacz mnie już ogarnia. Pomoc socjalna nie nalęzy mi się zadna bo za dużo zarabiam, alimentów tez nie mam, bo mój były nie pracuje a dla państwa znowu za wysoki dochód. A w rzeczywistości gdy wszystko popłacę to nie zostaje mi nic na jedzenie i zycie. nie prosze o nic dla siebie, nie o pieniadze, jedynie gdyby ktos mól kupic jakies jedzenie dla dzieci i buty, bo mały juz ma za ciasne. Nie ma nawet skanera żeby poprzesyłac dokumenty, moge przesłac na a