reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Prosze o pomoc

Aniaanka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Marzec 2018
Postów
700
Witajcie
Chcialam sie Was zapytac czy moj test moze wskazywac na ciaze. Nie wiem co mam myslec.
 

Załączniki

  • IMG_3870.JPG
    IMG_3870.JPG
    451,1 KB · Wyświetleń: 1 462
reklama
Rozwiązanie
@MaryH nie wiem nie znam się ale może masz rację. Choć lekarz tez nie powiedział ze to główny powód nie powodzenia.

[emoji177]23.08.2018[emoji177]
[emoji177]Syn Maksymilian lat 10[emoji177]
Gratulacje testy wskazują zdecydowanie ciążę polecam zrobić jeszcze bHcg z krwi i powtórzyć po 48h albo chociaż za 2 dni zrobić test i wtedy kreski powinny być juz znacznie bardziej widoczne
 
Dziekuje Wam serdecznie za odpowiedzi :) Boje sie cieszyc. Bo mam endometrioze i byla tylko jedna proba zajscia w ciaze. Mysl ze moglo mi sie po prostu tak od razu udac jest dla mnie jak cud....
 
Dziekuje Wam bardzo :) Zastanawiam sie kiedy powinnam pojsc do lekarza. Proba zajscia w ciaze byla 6 marca. Okolo 20 marca zaczely sie lekkie plamienia, byly raczej rozowawe, troche brazowawe. W piatek sie przestraszylam bo rano wylecial skrzep krwi ale nie jakis ogromny. Wczoraj rano zrobilam ten test. W tym cyklu zamiast miesiaczki mialam plamienia. Mam problem z wyproznianiem, wczoraj polecialo odrobinke czerwonej krwi. Czy moge poczekac z wizyta u lekarza do nastepnego wtorku 3 go, czy powinnam isc do lekarza jutro ? Obecnie mam duzo sluzu.