reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Przedstawmy sie :)

czarnula83

Fanka BB :)
Dołączył(a)
13 Listopad 2006
Postów
1 392
Miasto
Uk
Tutaj mozemy napisac pare slow o sobie

Wiec zaczynam :)
Mam na imie Ela i mam 28 lat. Pochodze z Bialegostoku ale obecnie mieszkam w Chatham UK. Mam synka Xavierka 4 latka ktory wlasnie zaczal chodzic do przedszkola :) Jestem z zawodu tkaczem i opiekunka dziecieca. Narazie siedze w domku. Teraz oczekujemy 2 bobaska i ostatniego zarazem hehe trzeba wkoncu kiedys do pracy sie wybrac a nie siedziec z dzieciarnia :)
 
reklama
Mam na imie Ania.
Od 8 lat mieszkam w Niemczech.
Mam 28lat.
Dwoch wspanialych synow,ktorzy chodza juz do drugiej klasy.
Obecnie nie pracuje i dobrze mi z tym.
Choc pewnie przyjdzie czas,kiedy trzeba bedzie sie ruszyc:-)
 
To i ja napiszę:) Mam na imię Marta, mam 26 lat, mieszkam w Poznianiu. Jestem szczęśliwą mamą 10-miesięcznego Stasia. Wraz z mężem podjęliśmy decyzję o tym aby szybciutko postarać się o drugiego Maluszka, aby była jak najmniejsza różnica wieku między naszymi Skarbami:) Choć wiele osób gdy słyszy o drugiej ciąży puka się w głowę, ale my jesteśmy przeszczęśliwi:) Przed narodzinami drugiego Maluszka planuję skończyć studia-politologię. Obecnie jestem kurą domową i jestem z tego dumna:) Do pracy wybiorę się dopiero gdy drugi Bąbelek pójdzie do przedszkola:)