reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Przepisy dla karmiących mam

aga_k_m

maj '09 - Jagódkowa mama
Dołączył(a)
13 Październik 2008
Postów
8 524
Miasto
B-c
Padła propozycja stworzenia takiego wątku, więc zacznijmy go tworzyć :-D
Osobiście nie mam jeszcze doświadczenia, dlatego póki co podpieram się literaturą/prasą.

I tak - dla wstępnej informacji, 2 artykuły z "M jak Mama" (Nr 3 MARZEC 2009)

Liczę na aktywność pozostałych mam w tworzeniu tego wątku :-)
 

Załączniki

  • jadłospis karmiącej mamy, str. 1.jpg
    jadłospis karmiącej mamy, str. 1.jpg
    40,5 KB · Wyświetleń: 6 388
  • jadłospis karmiącej mamy, str. 2.jpg
    jadłospis karmiącej mamy, str. 2.jpg
    52 KB · Wyświetleń: 20 929
  • jadłospis karmiącej mamy, str. 3.jpg
    jadłospis karmiącej mamy, str. 3.jpg
    44,6 KB · Wyświetleń: 24 664
  • jadłospis karmiącej mamy, str. 4.jpg
    jadłospis karmiącej mamy, str. 4.jpg
    65 KB · Wyświetleń: 5 786
  • jadłospis karmiącej mamy, str. 5.jpg
    jadłospis karmiącej mamy, str. 5.jpg
    30 KB · Wyświetleń: 3 784
  • karmienie piersią.jpg
    karmienie piersią.jpg
    43,8 KB · Wyświetleń: 4 917
reklama
Przepisów typowych nie mam, ale mam dietkę stosowaną przez koleżanki karmiące, w końcu i ja dostałam ją w spadku, ponoć "dietka bezkolkowa" :-)
OBIAD
Mięso chude białe gotowane lub pieczone w rękawie( smażone niedopuszczalne), może być ryba
Ryż jak dziecko ma biegunki-jak zaparcia to nie
Makaron, ziemniaki, kasza!