reklama

Przestalam czuc ruchy dziecka

Temat na forum 'Ciąża, poród, połóg' rozpoczęty przez Muminka, 8 Maj 2010.

  1. Muminka

    Muminka Podwojna mamusia

    Jestem w 19 tyg ciazy. To moje drugi dziecko. 2 tyg temu mialam badania okazalo sie to dziewczynka . Wlasnie w 16 tyg zaczelam czuc ruchy Jasminki. na pocztyku byly slabe ale juz po kilku dniach byly mocne i bylam pewna ze to moja dzidzia. Ruszala sie raz dziennie czasem dwa. Kopala pomniejwiecej 5 min. Jutro minie 2 tydzien jak przestala sie ruszac. Tzn cos tam czulam niby kopnniecie ale slabe i trwajace sekundy. W te dwa tyg zdarzylo sie 2 razy. Ponad tydz temu zaczal pobolewac mnie brzuch wiec poszlam w poniedzialek do lekarza. Mialam ctg czy niema skorczy i niebylo. Nierobila mi usg tylko badania moczu i badanie wewnetrzne. Powiedzial ze szyjka macicy jest naprezona i powinnam odpoczywac. Pracuje w kwiaciarni wiec uznalam ze to moze miec cos z tym wspolnego. Wczoraj poszlam jednak do pracy i po 4 godz wrucilam do domu bo bolal mnie brzuch. Rano obudzilam sie o 5 rano z tego samego powodu. Bol niejest mocny czuje raczej jagby to byla kolka ktora czuje wszedzie w okolicy brzucha. Caly dzien lezalam by nieryzykowac . Przed chwila wzielam ciepla kapiel i raczej niepomoglo. Boje sie ze mam te bole wlasnie z tego powodu ze cos jest z jasminka. Co mam robic? Chcalam jechac do szpitala ale niechce panikowac... wkoncu gin powidziala ze wszstko jest okey tylko mam odpoczywac. Nizrobila mi jednak usg i boje sie ze mogla cos przegapic. Czy jest to mozliwe ze przeoczyla podczas rutynowego badania ze cos niegra a moze podczas taiego badania gin wie czy z dzeckiem jest wszystko okey czy nie???
     
  2. mamcia10

    mamcia10 szczesliwa mamcia

    Jesli naprade czujesz ze cos moze byc nie tak to lepiej jedz na pogotowie albo idz do innego lekarza dla pewnosci. Jesli chodzi o te kolki ktore opisujesz to ja mialam tak samo w pierwszej ciazy co sie okazalo anemia. Trzymam kciuki ze wszystko bedzie ok
     
  3. reklama
  4. kołtunek

    kołtunek Fanka BB :)

    w tym tygodniu to norma... nie musisz czuć ciągle ruchów. jak się nie pokoisz zawsze można do szpitala podjechać
     
  5. Iwonka1985

    Iwonka1985 Fanka BB :)

    moja położna mówiła że jak tylko ma sie poczucie że coś jest nie tak i do tego nie czuje się ruchów dziecka to trzeba jak najszybciej pojechać do lekarza lub do szpitala! lepiej sie przekonać że wszystko gra niż przeżywać tragedię!
    Dziecko mogło sie ułożyć tak że nie czujesz kopnięć więc to nie musi być coś złego ale ja bym pojechała do szpitala dla pewności!
     
  6. kłaczek

    kłaczek Fanka BB :)

    Jak wyżej - zwłaszcza że Twój niepokój wcale nie wpływa dobrze na całokształt sytuacji. Poszłabym do szpitala, niech zrobią usg... Nawet jeśli to tylko Twoje "urojenia" to badania je rozwieją i będziesz spokojna o swoją córeczkę, a to jest ważne.
     
  7. Cornellka

    Cornellka Mama Zuzi i Kruszynki:-)

    rowniez uwazam ze powinnas pojechac do szpitala albo pojsc do innego lekarza
     
  8. mamita

    mamita Fanka BB :)

    Nie chcę Cię straszyć bo 19 tydzień to jeszcze wcześnie.ja przestałam czuć ruchy dziecka ok. 31 tyg. Trwało to 2 tyg. Mój gin mówił że jest ok. chociaż miałam usg czułam że coś jest nie tak. W końcu trafiłam do szpitala. Gin (nie mój prywatny) stwierdziła że coś jest nie tak że dziecko jest za małe że albo termin źle obliczony, albo... Trafiłam na patologię. Hipotrofia płodu. Po 3 dniach natychmiastowa cesarka. Gdybym tylko zaufała własnej intuicji a nie lekarzowi może Zuzia by tyle nie cierpiała...
     
  9. malamrowka1100

    malamrowka1100 Fanka BB :)

    Jedź do szpitala dla własnego spokoju, powiedz, co się dzieje na bank Cię przyjmą. Moja poprzednia gin też mówiła wszystko dobrze, a tydzień później okazało się, że mój synek umarł, a ona nawet nie zrobiła USG. Jedź i to sprawdź, jeśli nie dla siebie to dla maleństwa.
     
  10. reklama
  11. Madi*

    Madi* Fanka BB :)

    muminka do szpitala i to szybciutko..lepiej dmuchac na zimne..mam nadzieje,ze wszystko bedzie dobrze,trzymam kciuki :)) zbadaja cie ,przypna do ktg,zrobia usg..i bedziesz spokojniejsza,a tak to sie denerwujesz.sciskam mocno :***
     
  12. Paullla

    Paullla Fanka BB :)

    Jedź do szpitala, niech zrobią Ci badania. Ja juz bym się chyba nerwowo wykończyła:(
     

Poleć forum