reklama

Przydatne rzeczy dla mamusi, zrób to sam, ciekawe linki, tutoriale, porady :)

reklama

bonusowa

Fanka BB :)
Miasto
Kaszebe
Rozwiązania
0
Poduszka kojec - fajna, mam cebuszkę, do spania ok ale do kp zdecydowanie nie. Ma styropianowe wypełnienie (te groszki) I nie trzyma kształtu.
Dla młodszej do kp kupilam Poofi i teraz chce tylko zmienić poszewkę na nową i dopchać więcej wypełnienia (ma zameczek) bo troszkę się spłaszczyła.
Wkładki laktacyjne - z rossmanna są ok choć grube. Teraz chcę zainwestować w bawełniane wielorazowe.
Do porodu majtki jednorazowe siateczkowe, podkłady absorgyn i podpaski belli.
Chusty!!!
Jak znacie angielski - The Womanly Art of Breastfeeding ;)

creativo

Rozwiązania
0
tak szyciem zajmuję się na co dzień aczkolwiek krawcową nie jestem po prostu "samouk" ;) 4 lata temu kupiłam maszynę zawzięłam się sama w sobie i zaczęłam szyć :)

elifit

Moderatorka
Członek załogi
Miasto
świętokrzyskie
Rozwiązania
0
ja mam poduchę rogala, fajna jest , nie odkształca się, spałam z nią a potem nawet karmiłam na siedząco.

Antiope

Rozwiązania
0
ja mam poduchę rogala, fajna jest , nie odkształca się, spałam z nią a potem nawet karmiłam na siedząco.
Ja dokładnie tak samo. Mam 2 rogale i sprawdziły się zarówno do spania w ciąży jak i potem do karmienia.

mamaNadii2

Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
podajcie mi linki do tych rogali ja nie miałam czegoś takiego a karmiłam na zwykłych poduszkach i było niewygodnie bardzo

Antiope

Rozwiązania
0
podajcie mi linki do tych rogali ja nie miałam czegoś takiego a karmiłam na zwykłych poduszkach i było niewygodnie bardzo
Tego jest mnóstwo w necie, nawet na Allegro: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Rogal+do+karmienia&bmatch=base-relevance-popul-bab-1-1-0408
Ja kupowałam coś takiego i z tej firmy są naprawdę dobrej jakości: Link do: FASOLKA MOTHERHOOD PODUSZKA ROGAL DO KARMIENIA Moim zdaniem lepiej nawet kupić używaną, ale dobrej firmy.

reklama

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs