reklama

Przyjmowanie antybiotyku a zajście w ciaze

Temat na forum 'Staramy się' rozpoczęty przez agahandy, 27 Wrzesień 2015.

  1. agahandy

    agahandy Początkująca w BB

    Witam mam pytanie w lipcu pojechałam na wakacje nad morze tam złapało mnie bardzo ostre zapalenie pęcherza brałam antybiotyk leki tozkurczowe i przeciwbólowe a miesiac pózniej dowiedziałam sie ze jestem w ciazy. Lekarz mówił ze wszystko ok dsl mi progesteron i aspirynę oraz magnez brałam te leki ale niestety w 9 tygodniu ciazy okazało sie ze serduszko dzieciątko nie bije. Chce zapytac czy poronienie moze być wynikiem brania przezemnie leków przed poczeciem
     
  2. PanaKotka

    PanaKotka Czekam, Skarbeczku :*

    Agahandy, wszystko zależy jakie to są leki, jak długo je brałaś i jak długo po nich zaszłaś w ciążę. Rozumiem, że doszukujesz się przyczyny poronienia. Bardzo mi przykro, że Cię to spotkało. Poronienia w obecnej chwili są bardzo częste, niestety :( Myślę, że same leki brane przed poczęciem nawet jeśli się przyczyniły, to jest to jeden z elementów układanki. Nie zawsze da się wyjaśnić czemu to się dzieje i musisz być gotowa, że być może nie uda odnaleźć się powodu. Na pewno rozmawiałaś z lekarzem. Co on Ci powiedział? Jaką przyczynę on podał?
     
  3. reklama
  4. agahandy

    agahandy Początkująca w BB

    Leki brałam z jakieś dwa tygodnie przed poczęciem, moj lekarz nie unie mi podać przyczyny.tak szukam powodu mojego poronienia bardzo cierpie
     
  5. PanaKotka

    PanaKotka Czekam, Skarbeczku :*

    Agahandy, rozumiem, że chcesz wiedzieć czemu tak się stało. Doskonale rozumiem Twoje cierpienie.
    Napisz może co to za leki były, które wtedy dostałaś. Choć przez 2 tygodnie raczej w organizmie niewiele już ich zostało. Antybiotyki nie utrzymują się długo w organizmie. Na pewno do 9 tygodnia nie pozostał po nich ślad.
    Rozumiem, że do 9 tygodnia ciąża rozwijała się prawidłowo?
    Przepraszam, że tak wnikliwie pytam, ale bez poznania szczegółów mogę jedynie wróżyć...
     

Poleć forum