reklama

pytanie o pracę

Temat na forum 'Porady prawnika' rozpoczęty przez magdalena1977, 23 Lipiec 2012.

1. magdalena1977

magdalena1977 Początkująca w BB

Dzień dobry. Jestem zatrudniona jako nauczyciel w gimnazjum do końca sierpnia tego roku(z powodu braku etatu dla mnie).Złożyłam podanie o urlop wychowawczy od 30 sierpnia, który mogę wykorzystać, ale w związku z tym że jestem mamą trójki dzieci cały czas poszukuję pracy. Dzisiaj dostałam propozycję pracy w sklepie, którą mogę zacząć od 1 sierpnia. I teraz mam problem, bo nie wiem czy mogę mieć przez ten miesiąc dwie umowy o pracę. Nie chciałabym sama rozwiązywać umowy ze szkołą, bo gdy zrezygnuję z urlopu wychowawczego to chyba należy mi się trzymiesięczna odprawa?(tak słyszałam), ale czy mogę przez ten sierpień mieć dwie umowy o pracę?Bardzo proszę o odpowiedź bo nie wiem co robić? pozdrawiam

2. E. Słotwińska-Rosłanowska

E. Słotwińska-Rosłanowska Ekspert BB. Prawniczka

Nie. Ale nie dlatego, że nie można mieć dwoch miejsc zatrudnienia, ale dlatego, że warunkiem korzystania z urlopu wychowawczego jest sprawowanie osobistej opieki nad dzieckiem. podejmując pracę w sklepie zaprzestaje Pani tej opieki.

Nie mogę wypowiedzić się co do odprawy, bo nie wiem jaką Pani ma umowę o pracę. Nie wiem tez w jakim trybie zatrudnienie zostaje zakończone.

jak wyżej. Sama przecięż Pani napisała we wniosku o urlop, ze potrzebuje Pani urlopu w celu sprawowania osobistej opieki nad dzieckiem.

3. reklama
  4. magdalena1977

Czy w przypadku jak zrezygnuję z rozpoczęcia urlopu, będę mogła w sierpniu mieć dwie umowy o pracę?

5. magdalena1977