reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy twoj dwulatek nie mówi? Wmawiali ci, że z wad wymowy można wyrosnąć? Logopeda to pani od literki R? Rozmawiamy o mitach logopedycznych. Obejrzyj wywiad, nawet jeśli jesteś mamą niemowlaka

    A czy wiesz, co jest przeciwwskazaniem do szczepienia? Kto powinien zgłosić NOP i czy katarek niesie ze sobą ryzyko?Pediatra rozwieje twoje wątpliwości? Zobacz!

reklama

QUINNY BUZZ czy ktoś posiada? jakieś opinie? POMÓZCIE :)

sugarspunsister

matka polka superstar
Dołączył(a)
18 Grudzień 2005
Postów
5 331
Miasto
Wars Sawa
Rozwiązania
0
witam
chciałabym kupić wózek quinny buzz gondola + spacerówka
martwi mnie jedynie mniejsze kółko z przodu
czy daje sobie radę na mniej równym terenie? albo zimą?
jak to jest z rozkłada\niem spacerówki do leżenia?
wózek jest bardzo lekki co mnie do niego przekonuje
myślałam też o mutsy ale koleżanka powiedziała że mimo iz jest swietny to jednak trochę za ciężki

czekam na porady

wielkie dzięki
 
reklama

Asia21

Marcowe Mamy 06
Dołączył(a)
25 Maj 2006
Postów
603
Rozwiązania
0
hej,
My mielismy Quinny Buzz / ktorego wlasnie sprzedajemy/ to totalna porazka, szczegolnie na polskich drogach. Ja mieszkam w Niemczech wiec tutaj ´w miere dobrze sie go prowadzi, ale po wakacjach w Polsce strasznie bolaly mnie rece od trzymania wozka !!!/tak nim rzuca na dziurawych chodniakach/ ten wozek prowadzi sie jak parasolke ktora ma twarde kola i nie jest wcale resorowana ,poza tym spacerowka to takie siodelko ktorego nie da sie polozyc wiec jak dziecko zasnie to jest zmuszone caly czas jakby siedziec !! Poza tym po 4 miesiacach zaczal strasznie trzeszczec i zadne smarowanie nie pomoglo!
Ja osobiscie nie polecam tego wozka :( wagowo wcale nie jest az tak lekki bo wazy 12 kg spacerwoka a np Mutsy 15 kg a roznica w prowadzeniu jest wielka. Jedyna zaleta jest to ze sie sklada do malych wymiarow.
 

sugarspunsister

matka polka superstar
Dołączył(a)
18 Grudzień 2005
Postów
5 331
Miasto
Wars Sawa
Rozwiązania
0
dzieki za odp
szczerze mowiac pierwsza odpowiedz krytyczna jaka slysze o tym wozku
sama juz nie wiem

dziewczyny ktora jeszcze ma buzza???:szok:
 

BUBA2006

Mama Franka-Baranka
Dołączył(a)
20 Listopad 2005
Postów
2 485
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Uzytkowalam buzza i szybko sie go pozbylam.Wozek jest fajny na szybki wypad do sklepu albo parku z alejkami bo tylko po rownych nawierzchniach dobrze sie prowadzi.Male przednie kolko ktore blokuje sie na byle nierownosci,a juz wyprawa tym wozkiem do lasu to totalna porazka.:-( Caly sie trzesie i jest malo stabilny.Kiepska raczka niewygodna na dluzsza mete.Potrzeba dwoch rak do zlozenia.Jak na swoje gabaryty to jest ciezki.Slaba amortyzacja,wlasciwie zadna.Krotki podnozek w spacerowce.Wieksze dziecko ma problem z samodzielnym wgramoleniem sie do spacerowki przez ten podnozek no i kolko z przodu..Przez male przednie kolko slaba stabilnosc.Gondola jest malo zakryta wiec dla dzieci urodzonych w zimie troche zimno.Kuferek na gadzety minimalnej wielkosci tak wiec trzeba sie objuczyc torba.Brak blokady przed samoczynnym rozlozeniem.Plastikowe dekle przy kolkach tylnich(latwo je uszkodzic,porysowac itp....)Spacerowka jest typowo kubelkowa(tak jak fotelik) czyli nie mozna jej rozlozyc(ma tylko dwa ustawienia tylem) wiec na lezaco dziecko ma nogi w gorze a przede wszystkim jest bardzo odkryta co przy wietrze powoduje ze dzidzia staje sie malym lodzikiem....a przy silnym sloncu niewiele zakrywa....A kiedy junior wyrosnie z gondoli a jeszcze dobrze nie siedzi powstaje pytanie i co dalej...bo spacerowka tak naprawde zdaje egzamin gdy dzidzia jest wieksza a godolka jest dosc waska by paro miesieczny malec mial luz.Co do trzeszczenia to u mnie tez to bylo grane tak wiec niestety same minusy,no moze plusik za wymiar po zlozeniu i za przekladane siedzisko ale tak naprawde to wiekszosc dzieci woli jechac przodem niz tylem...Wiem ze nie ma wozkow idealnych osobiscie przetestowalam kilka.Zostalam z trzema ktore dopasowuje do danych sytuacji.Zatem buzza odradzam.Za te cene mozna trafic lepiej.Bo albo sie stawia na fajny wozek albo na wygode i bezpieczenstwo dziecka niestety bardzo trudno te dwie z pozoru proste rzeczy polaczyc w tym jednym wymarzonym....
 
Dołączył(a)
11 Styczeń 2007
Postów
0
Rozwiązania
0
serdecznie witam wszystkich
juz niedludo bo w marcu zostane mama i moim najwiekszym problemem jest wybor wozka
jezeli jednak moge pomoc z checia udziele kilku rad co do wozka quinny buzz
jest to fajnie wygladajacy wozek i wydawaloby sie ze funkcjonalny jednakze wadliwy
sama chcialam go kupic ale poznalam bardzo przyjaznego wlasciciela sklepu z art. dzieciecymi ktory w tajemnicy powiedzial mi ze nw 3 sztuki sprzedane w jego sklepie wszystkie wrocily z reklamacja przedniego kola
do tego spacerowka jest dosc waska wiec zima dziecko ubrane w kombinezonik czuje sie jak w zamalym bucie
zrezygnowal z tych wozkow jednakze pozostal przy quinny speedi sx
ktorego bardzo chwali , sprzedaje go od 4 lat i byly tylko 2 reklamacje z winy uzytkownika
malym minusem w tym ze wozku jest brak obreczy przy spacerowce
sa tylko szelki
ale spacerowka jest duzo wieksza
to tyle o quinny
mam jeszcze mala informacje o chicco s trio
podoba mi sie ten wozek jednak wiem ze firma ta wozki skalda w chinach dlatego sa malo wytrzymale i wadliwe a pulap cenowy maja coraz wyzszy
jezeli moje informacje mogly jakos pomoc to bardzo sie ciesze
pozdrawiam serdzecznie:-)
 

sugarspunsister

matka polka superstar
Dołączył(a)
18 Grudzień 2005
Postów
5 331
Miasto
Wars Sawa
Rozwiązania
0
a ja jednak kupilam buzza i jestem bardzo zadowolona
gondola wcale nie jest mala a nawet wieksza niz np w mutsy
jezdzilam juz po wertepach i lesie i daje rade
generalnie polecam

:-)
 

BUBA2006

Mama Franka-Baranka
Dołączył(a)
20 Listopad 2005
Postów
2 485
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Gondola w buzzie jest dluzsza niz w mutsy ale przez przewezenie jest bardzo waska.(76x33 a w miejscu przewezenia 28 x 20 cm)Ale pewnie dla chcacego nic trudnego maluszek jak sledzik moze jezdzic.Moj w gondoli do 3 miesiaca mial luz ale potem to juz bidniutki byl.:-( Spacerowa waska,kubelkowa,bardzo plytka, nadaje sie dla maluszka od okolo 8-9 mca gdy maluszki juz samodzielnie siadaja i stabilnie siedza gdyz wczesniej kat pod jakim jest wyprofilowana powoduje nieprawidlowe krztaltowanie sie krzywizn kregoslupa u maluszka.
Zatem u mnie czar buzza mina bardzo szybko :-( no i to telepiace kolko mnie dobijalo.....no i demondowanie siedziska w spacerowce jak sie chce wozek zlozyc.....w innych wozkach mozna zrobic to prosciej...i fakt ze siedzisko spacerowe montowana jest na adapterach powoduje malo stabilna konstrukcje a jak wiadomo maluszki w miejscu nie usiedza.....
Poza tym sam producent troszke ostatnio wzial sobie do serca :-) i wprowadzil nowy model poprawiony system amortyzacjii kola przedniego i zmiana totalna materialow z ktorych spacerowka jest wykonana jak i jej ogolny dizajn.(mialam okazje testowac) w polsceten wozeczek bedzie ogolnie dostepny od marca.Tak wiec od jesieni trwa ogolna wyprzedaz starego modelu buzza.
Co do Speedi sx bez problemu mozna dokupic do niego pasujacy palak w cenie od 18 do 45 zl.Wozek jest wytrzymaly i mega wygodny i jest tylko 1 kg ciezszy od buzza.Spacerowka moze sluzyc nawet dla 4-ro letniego berbecia.Spokojnie zima mozna wlozyc spiworek przez co maluszek ma cieplej a i jeszcze miejsca jest sporo.W Buzzie patent ze spiworkiem nie przejdzie bo za ciasniutko.
Chicco niestety to prawda ze cena nie idzie w parze z jakoscia.
ja osobiscie moge polecic Firme Jane maja kapitalne,Lekkie,wygodne dla dziecka,wytrzymale wozki.Lub firme Bebecar.
 

agusia0611

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Listopad 2006
Postów
744
Miasto
WARSZAWA
Rozwiązania
0
Mój synek ważąc 11 kg nie mieścił się do spacerówki Buzz'a(przymieżaliśmy się u znajomych). To chyba wszystko wyjaśnia. Dziecko nie powinno czuć się na spacerze jak sardynka w puszce. A zimą w kombinezonie to pewnie by się nie zmieścił!!!!!!!!!! Kupiliśmy Speedi - też Quinny! Jestem tak z niego zadowolona jak z nowego samochodu! Po pierwsze tańszy bo kolekcja 2006 czy nawet 2005. Pompowane koła czyt. nie ma ograniczeń czy to asfalt czy las! Zkłada się jedną ręką i zajmuje bardzo mało miejsca. Osobiście nie widzę w nim ani jednej wady. Zainteresowanym napiszę więcej pozytywów i odpowiem na każde pytania. Pozdrawiam Mamusie i Tatusiów!!!
 
reklama

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry