reklama
  1. Uwierz, że jesteś ok. Masz prawo mieć gorszy dzień, masz prawo czuć się zmęczona i popełniać błędy. Najważniejsze, że masz prawo być z siebie dumna. Razem z Dove świętujemy Dzień Mamy Świętuj z nami. Konkursowo/

    Wybierz zabawkę, która uszczęśliwi twojego maluszka Konkurs/

    Zamknij powiadomienie

Remonty i urządzanie wnętrz

Temat na forum 'Dzieci urodzone w grudniu 2006' rozpoczęty przez kasia_z, 31 Październik 2007.

  1. kasia_z

    kasia_z Grudniówka 06 Wrzesniowe mamy'08

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    No to przenosimy się tutaj :-)

    Roni a spytaj z tą Ikeą, może w Radomiu to będzie :/ Jakoś Radomia nie da się sprawdzić na necie czy dostępne...
     
  2. kamila1983

    kamila1983 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    O ty :-D ubiegłas mnie ;-)
     
  3. reklama
  4. Dita

    Dita Pierwsza Żmija BB-Nacji

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
  5. kamila1983

    kamila1983 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    To straszne podobaja mi się ciemne fronty w kuchni ikea nie ma takich jak ja chce :szok: a jak kupie bez to pewnie jakis stolarz spie przy robote znajac moje szczescie
    I mam pytanie to Patrycji :-) bo widziałam na zdjęciach że ma ciemne szafki w kuchni i chyba kuchnia tez nie jest za duza nie było jakos tak za ciemno?
    Ktos mi cos pomoże?
     
  6. Dita

    Dita Pierwsza Żmija BB-Nacji

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Kamilko - grunt to dobre oświetlenie

    halogenki (kocham to ich ciepłe punktowe światło) i każdy nawet ciemny kolor będzie sprawiał wrażenie ciepłego i eleganckiego;-)

    A najlepiej taki projekt oświetlenia zlecić specjalistom od oświetlenia - ja sama wiem, że odpowiednie światło w odpowiednich miejscach działa cuda;-)
     
  7. kamila1983

    kamila1983 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Cos pokimbinuje ze światełkami mamy nad szafkami trójkatny sufit podwieszany i tam w planie sa punktowe swiatełka :-) chce jeszcze od spodu podswietlić półki wiszace moze i racja jak bedzie jasno to ciemne meble nie beda zle :-)
     
  8. Agaton

    Agaton Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    my mamy fajnie rozwiazane siatlo w naszej kuchni tzn w mieszkanku wynajmowanym, lampki zamotowane pod szafkami, fajnie oswietlaja blat, jak cos wieczorem robie, zalaczam zdjecia moze nie najlepsze ale chyba tylko takie mam akurat gdzie to widac
     
  9. kamila1983

    kamila1983 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    To Roni jak sprzatniesz to wyslij :tak: ale ja bejzelku sie nie boje wiec moze być nawet z nim
     
  10. reklama
  11. kate_less

    kate_less Mama dwóch księżniczek:)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    A ja już myślałam, że Kasia się chwali mieszkankiem:-)
    a tu nic:((
     
  12. kamila1983

    kamila1983 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    No własnie podoba mi sie cos takiego Agaton :tak::tak: myslałam też zeby nie były to punktowe swiatła tylko w listwie
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności i efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij powiadomienie