reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Rewelacja!!! Dla dzieci które długo nie mogą usnąć!!!

LittlePrincess

Początkująca w BB
Dołączył(a)
23 Luty 2007
Postów
20
Miasto
Poznań, Piła
Moja Zuzia zanim usnęła na noc musiała wypić 2 butelki Bobofruita.W nocy wypija ok. 5 tych soków. Nic innego nie preferuje( ani herbaty, ani mleka, ani wody ani nic) Potem jęczała, że to sie boi konia, a to noga boli, a to chce zejść na duł a to tamto. Juz nie mogłam wytrzymać.

Wczoraj kupiłam projektor taki zFisher Prise. Też myslaam sobie czy dobrze robię bo te projektorki są dla niemowlaków.
Nastawiłam obrazki wlaczyłam muzyczke classic(mozna zmienić na kołysanki lub odgłosy natury) i nastawilam na 15 min(po tym czasie sam sie wyłaczył,mozna na 5 lub tez 10 )PODAłAM JEJ BUTELKę Z WODą( ZAWSZE O TYM MARZYłAM BO SOKI ZWłASZCZA W TAKIEJ ILOSCI XLE WPLYWAJA NA ZEBY) I.... WYSZLAM Z POKOJU

i jakie rezultaty???? Czekałam jak codziennie kiedy mnie zawoła.. i co ? nie doczekałam się:) POLECAM ! POLECAM !POLECAM! Jeju jak ja się cieszę:)
 
reklama

MADZIA

mama majuni i groszka
Dołączył(a)
5 Grudzień 2004
Postów
2 590
fajnie ze znalazłas sposób . ja nadal szukam:) projektora nie kupie bo szkoda mi troche kasy .

hehheheh juz wiem od czego twoja córcia taka bystra -moze od bobofrutów :confused: :confused: :-) :-) :-) :-) :-) :-) pędze do sklepu :cool2: :cool2: :cool2:
 

LittlePrincess

Początkująca w BB
Dołączył(a)
23 Luty 2007
Postów
20
Miasto
Poznań, Piła
Tak jest nadal !!! To chyba sen... budzi sie raz w nocy i woła: SOKU ! Wody nie! Jestem konsekwentna i nie podaję. Widzę od kilku dni jakby jej sie waga zmniejszyla. Ona nie ruszy nic ze słodyczy no ale sokami nadrabiała.

naprawdę polecam!

acha dodam, ze od 2 dni pije ok. 2 butelki mleka, gdzie ostatni raz piła jakieś 9 mscy temu. To chyba cud:)
 
Do góry