reklama

rodzice wcześniaków

Temat na forum 'Wcześniaki' rozpoczęty przez sylwia-rurak, 26 Marzec 2013.

1. sylwia-rurak

sylwia-rurak Początkująca w BB

Witam rodziców wcześniaków:-)
    Jestem studentką 5 roku położnictwa. Pisze prace na temat problemów psychospołecznych rodziców dzieci przedwcześnie urodzonych hospitalizowanych na Oddziale Intensywnej Terapii Noworodka. Bardzo proszę o uzupełnienie ankiety. Jest dość obszerna lecz się szybko ją uzupełnia:-)Bardzo proszę i z góry dziękuję za udzieloną pomoc. Ankieta - Problemy psychospołeczne rodzicow dzieci przedwcześnie urodzonych hospitalizowanych na Oddziale Intensywnej Terapii Noworodków

2. kachha87

kachha87 Mama Patryka :*

oczywiście ankietę wypełniam :)

3. reklama
  4. sylwia-rurak

sylwia-rurak Początkująca w BB

Bardzo Bardzo dziękuję i gratuluję cudownego maluszka:-)

5. agawhite

agawhite Fanka BB :)

Wypelnilam ale kilka pytan moze warto przemyslec? Nie wszystkie pytania byly tak zrozumiale, jakbym to widziala. Szczerze mowiac, wedlug mnie, ankieta jest malo dopracowana i nie do konca chyba przemyslana.
    I np. ja rodzilam w Walii i to tez gdzies powinno byc ujete, bo sadze, ze ma to wplyw na ankiete. To tak w duzym skrocie.

6. Majka_22

Majka_22 Fanka BB :)

Zgodzę się z powyższym zdaniem. Zaczęłam wypełniać ankietę, ale nie wszystkie pytanie były dla mnie jasne i spójne.

7. agawhite

agawhite Fanka BB :)

Tak naprawde to nie chce sie wierzyc, ze ankiete robila osoba z ostatniego roku poloznictwa. O powierzchownym potraktowaniu tematu juz nawet nie wspomne.

8. Karmelia

Karmelia Fanka BB :)

Ja też wypełniłam, Agawhite, zgadzam się, później nie ma się co dziwić, że jest jak jest na oddziałach... :-(
    chociaż ja naprawdę nie mam co narzekać, bywały niefajne momenty...

9. wiola20121119

wiola20121119 Fanka BB :)

zgadzam sie z Wami, przeczytałam te ankiete i mam takie same odczucia

10. reklama
  11. FraniowaMama

FraniowaMama mama Natalki i Frania