reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Rozmiar ubranek na start

Dołączył(a)
12 Lipiec 2022
Postów
14
Mam pytanie. Jaki rozmiar ubranek kupić dla noworodka 50 czy 56? Wiem że synek może się urodzić przedwcześnie wiec może być mały. Pierwszy synek który też był wczesniakiem miał 50 cm niestety zmarł więc nie mam doświadczenia. Proszę o rade
 
reklama
Mam pytanie. Jaki rozmiar ubranek kupić dla noworodka 50 czy 56? Wiem że synek może się urodzić przedwcześnie wiec może być mały. Pierwszy synek który też był wczesniakiem miał 50 cm niestety zmarł więc nie mam doświadczenia. Proszę o rade
Kup 2 komplety (pajac, body i czapeczka) 50 i 56. Na start bedzie jak znalazł. Możesz kupić więcej rozmiaru 56 ale 50 wystarczą dwa komplety;)
 
Ja bym proponowała zaopatrzyć się w 56.
Może być wcześniakiem ALE nie musi 😉
Dlatego 50 owszem możesz coś mieć pod ręką ale symbolicznie- w razie czego. Dzisiaj ubranka można kupić niemal wszędzie od razu i od ręki, więc w razie potrzeby owe 50'tki dokupisz .

A jeśli nakupisz od razu tych mniejszych a potem będą ci kompletnie niepotrzebne ?
Oczywiście jest to po prostu kwestia twojej zasobności finansowej, bo nikt ci nie zabroni w zaopatrzenie się w mniejsze rozmiary, tylko co jeśli będą one kompletnie niepotrzebne.

Także : kupuj 56, a 50 parę na wszelki wypadek- i dopiero potem w razie czego dokupisz.