reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Rozwoj maluchow..Zabawy i zabawki

Ania76

Mama czerwcowa'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
15 Czerwiec 2005
Postów
2 134
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Dziewczyny..tak sobie pomyslalam ze sie przyda taki watek...
Mozemy pisac jak sie spisuja nasze szkraby, co juz potrafia..Jakimi zabawkami lubia sie bawic
I jakie zabawy lubia:)))


a tutaj link z zabawami:
http://niemowle.onet.pl/zabawy.html

jak macie jakies ciekawe linki to wklejajcie:)))
 
reklama

beata8422

Mama czerwcowa'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
31 Lipiec 2006
Postów
1 154
Miasto
grójec
Rozwiązania
0
świetny pomysł ja narazie uśmiecham się do Oliwki odpowiada uśmiechem włączam jej karuzelę to się śmieje i obserwuje zwierzątka kręcące sie no i odpowiada na moje e
a czy można robić zabawy z lusterkiem bo we wszystkich gazetach to zalecają jednak ja słyszałam że dziecko nie powinno przeglądać się do 1 roku bo będzie miało ciężką mowę
 

patrycja24berlin

Mama czerwcowa'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
13 Marzec 2006
Postów
19 385
Miasto
xxx
Rozwiązania
0
niunia jak narazie nie ma za duzo zabawek...ma tylko karuzele fisher price, ale z jej kolorow to ja nie jestem zadowolona...jakies takie malo jaskrawe..a przeciez dzieci w tym wieku potrzebuja ostrych i jaskrawych kolorow...dlatego pewnie cala uwage skupia na grzechotce z chicco ktora jej przywiesilam w kolysce bo jest bardzo kolorowa i jaskrawa...chcialabym kupic jej cos takiego...http://cgi.ebay.de/Fisher-Price-06-3in1-Deluxe-Schaukel-Babyschaukel-J7811_W0QQitemZ290004978745QQihZ019QQcategoryZ2990QQtcZphotoQQcmdZViewItem
no i mate edukacyjna..Widzialam ze Mateuszek ma sliczna ;D co to za firma??
 

Ania76

Mama czerwcowa'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
15 Czerwiec 2005
Postów
2 134
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Ja caly czas nawijam do Mateuszka, usmiecham sie do niego..Tez sie usmiecha do mnie ;D ;D
Bardzo lubi jak sie go caluje po brzuszku:)))
Patrycja - mata jest z Canpolu - Cute Bear - Mateuszek dostal od cioci, nawet nie wybieralam - jest super....Oglada sobie wszystko i dotyka ale na razie to chyba tak niechcaco...
Tez mamy karuzele Fisher Price z Misiami Pszcolkami - Mateuszek wodzi oczkami za miskami...
A i gada sobie do myszek na ochraniaczu:))))Wyglada to niesamowicie.....
A i bardzo lubi wisiec na barku i ogladac wszytko w kolo....
I uwielbia patrzec w okno..mamy takie szyby dzielone i chyba to przyciaga jego uwage..Patrzy jeszcze bardzo na glosnik i lampe:)))
I na kolanach lubi lezec i u mamusi i tatusia :laugh: :laugh:

Prababcia kupila mu ksiazeczke Bellona...taka ze sloneczkiem, motylkiem itp - tez lubi jak mu sie ja pokazuje
Grzechotki ma 3 ale na razie nie interesuje sie nimi...
 

głuszek

www.ratujmaluchy.pl
Dołączył(a)
26 Październik 2005
Postów
7 746
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
A więc Marysia:
- lezy na macie i gada do grzechotek - wytrzymuje tak ze 20 minut
- karuzelka Tiny Love - Symfonia - rewelacja naprawde polecam - lezy i ogląda jak sie kręci i gada do zwierzątek- 15 minut mam spokoju w porywach do 30 - raz wytrzymała 45 minut szok
- lezy na leżaczku i ogąda świat i grzechotki zawieszne na pałaku a ja ja bujam i godzine tak potrafi przeleżec - a potem czesto usypia (leżaczek ma wibracje uspokajaące)
- grzechotki ją jeszcze nie interesują chociaz dziś złapała jedną i sobie ruszła
- gadam sobie z nią a ona gada do mnie - a gu albo ghe i się uśmiecha
- bark to podstawa - my to nazywamy pozycja na strażaka
- ma taką ukochną zabawkę Tiny LOve - była dołaczona gratis do karuzeli - moze się w nią wpatrywac godiznami (a brzydkie to to a fuj)
- lubi moją jukę w dużym pokoju (fikusa i bluszcz też lubi - generalnie się gapi na kwiatki)

A nienawidzi:
się przebirać
smoczków
a co za tym idzie butelek
lekarstw

 

ell

Mama czerwcowa'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
23 Listopad 2005
Postów
3 515
Rozwiązania
0
hihi Aniu moja mała gada do kaczuszek z ochroniaczy:))) albo do biedronki z maty:)))

Maty ogólnie mamy dwie, na każdej mała przebywa do 20 minut- ogolnie 40 minut dziennie z głowy:)), jak zaczyna się niepokoić to w ruch idzie karuzela, a potem grzechotki- mamy już ich cała furrę- ale poki co mała sobie upodobała dwie i bez nich z domu nawet nie ruszam w drogę:)) za to gryzaki malej w ogole nie ciekawią....

Natomiast najwiekszy hicior to telewizor- potrafi sie wpatrywać w niego godzinami- a jaki lament jak wyłacze- mama feeeeeeeee wtedy jest ;D, lubi tez spacerki po domu i za kazdym razem na wszystko patrzy jakby widziała to pierwszy raz:)

Uwielbia tez wieczorne masaze i oliwkowanie, jest wtedy bardzo spokojna i uśmiechnieta- aaa i  lubi dużo piany w wannie- ale wtedy pluska:)))
 

głuszek

www.ratujmaluchy.pl
Dołączył(a)
26 Październik 2005
Postów
7 746
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
a Ell jak wytwarzasz pianę??? ;D ;D ;D MUsze sprobowac z pianą.
Moja zlewa telewizor - tylko jak reklamy ida t osie patzry - ale generalnie staram sie robić tak zeby go nie widziala bo słyszłąma że to niezbyt zdorwe
 

ell

Mama czerwcowa'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
23 Listopad 2005
Postów
3 515
Rozwiązania
0
głuszek u nas płynu do kapieli idzie tony, kupuje co pare dni jeden:))bo mała tak uwielbia ta piane, a co wytwarzania to po prostu wlewam płyn i pod prysznic wanna i piana gotowa, a co do telewizora to moj bracik to było mega dziecko telewizora ;), wpatrywał sie w niego całymi dniami, a ze chrzestny mojej małej, to mała koniecznie coś musi po nim mieć :D, a co do szkodliwosci to nic mu nie ma, powiem, ze nie ma żadnej wady wzroku w przeciwienstwie do mnie, dla ktorej telewizor to była ostatnia rzecz jaka lubiałam... a wiec jak dla mnie to nie ma zasady.
 

beata8422

Mama czerwcowa'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
31 Lipiec 2006
Postów
1 154
Miasto
grójec
Rozwiązania
0
głuszek ja wlewam do wanienki masujący żel do mycia ciała na dobranoc johnsona taki fioletowy bedtime, świetnie pachnie i daje super piankę
 
reklama

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry