reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

sab simplex i bebilon komfort

Dołączył(a)
15 Styczeń 2009
Postów
10
Rozwiązania
0
mam pytanie do osob ktore uzywaly kropel sab simplex, czy oryginalna buteleczka tych kropel ma pod nakretka pierscien zabezpieczajacy czy producent nie stosuje w tych butelkach takiego rozwiazania i sa sprzedawane bez tego pierscienia? a drugie pytanie to czy ktos przechodzil z mleka NAN 1 lub NAN 1 HA a mleko BEBILON 1 COMFORT, maly ma kolki, pije mleko NAN 1 ha pediatra zalecil jeszcze infacol ale nie pomaga. czy wystarczy przejsc na BEBILON 1 czy moze BEBILON 1 COMFORT? jak ktos ma doswiadczenia z tymi mlekami w odnosnie kolek to prosze o odpowiedz i do tego chce sprobowac kropli sab simplex bo na forach i od znajomych slysze ze jednak przebijaja wszystkie inne.
 
reklama

sonika08

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
7 Grudzień 2007
Postów
44
Rozwiązania
0
Witam, ja używałam kropli sab simplex i mleka bebilon komfort. Co do kropelek, to naprawdę są rewelacyjne, pod nakrętką jest taka plastikowa zatyczka z dziurką przez którą lecą kropelki (nie wiem, czy o to Ci chodziło). krople działałby w ułamku sekundy. Jeśli chodzi o mleczko to dla mnie tez rewelacja, najpierw uzywaliśmy zwykłego bebilonu, ale mała miała po nim kolki, lekarz zalecił bebilon komfort i po zmianie mleka problem z kolkami u nas nie istnieje, odstawiliśmy nawet krople.
 

malinka1

3* MAMA
Dołączył(a)
9 Styczeń 2009
Postów
5 648
Miasto
SZCZECIN
Rozwiązania
0
a nam pediatra polecił mieszanie 2 rodzajów mleka i my mieszamy w pojemniku opakowanie bebiko i hiip albo nan i działa świetnie antkowi przaszły kolki bez kropelek a i mamy jeszcze butelkę antykolkową canpola taką zakrzywioną jak banan i o kolkach już zapomnieliśmy:-D
 
Dołączył(a)
15 Styczeń 2009
Postów
10
Rozwiązania
0
dzieki za odpowiedzi. kupilem te krople, daje 3 dzien i jak reka odjal, dzis zaczelismy przechodzic na bebilon comfort i moze jak sie uda to i te krople nie beda potrzebne.
 

saly

Zadomowiona(y)
Dołączył(a)
25 Grudzień 2007
Postów
989
Rozwiązania
0
a wiesz ile w tym dziale jest postow o sab simplexie????
Mnostwo....czy tak trudno jest kliknac szukaj?
Boli?\
Szczypie?
Swędzi?
Gryzie?
To czemu u diaska nikt z tej opcji nie koszysta?????
 

nutka13

Mama Wiki iAmelci
Dołączył(a)
11 Czerwiec 2008
Postów
1 087
Miasto
TUREK
Rozwiązania
0
Własnie sama sie na tym zastanawiam.I nic sensownego mi nieprzychodzi do głowy.
 
Dołączył(a)
15 Styczeń 2009
Postów
10
Rozwiązania
0
a czy ty saly wiesz ze przegladarki i wyszukiwarki maja to do siebie ze nie zawsze sa doskonale i nie zawsze dzialaja jak nalezy???? wiele razy wyszukiwarka na tym forum mi nie dzialala po ktoryms tam razem wyskoczyly raptem 3 posty w ktorych nie bylo slowa na temat ktory mnie interesowal i nie znalazlem tam odpowiedzi na moje pytania. wiec chyba jest po to forum zeby zadac pytanie na nurtujacy mnie problem i uzyskac porade ospowiedz od doswiadczonych mam. a jak kogos boli, swedzi, piecze albo szczypie odpowiadanie na takie pytania to po cholere zaglada w ten post i klika w ta klawiature odpowiadajac bez sensu nie na temat, jeszcze taka wrazliwa mama jakiejs choroby sie nabawi.
 

madzik1388

Mój Skarb 12.11.08
Dołączył(a)
17 Kwiecień 2008
Postów
2 514
Miasto
lubelskie
Rozwiązania
0
pawel2008 ja tez jestem zdania, ze nie znajdzie sie dokladnie tego czego sie szuka, fakt sa tematy na temat tych kropelek, ale ja np nie znalazlam tego czego szukalam
Slyszalam ze Bebilon Comfort jest bardzo dobry na kolki, Infacol u nas tez sie nie sprawdzil, u nas pomogly krople Espumisan i Bobotic, ten drugi jest tanszy i podobno to zamiennik Sab Simplex, a i pediatra nam mowila ze bez problemu mozna zwiekszac dawki kropelek bo Simeticon nie wchlania sie do organizmu
 

saly

Zadomowiona(y)
Dołączył(a)
25 Grudzień 2007
Postów
989
Rozwiązania
0
Rzeczywiście bardzo trudno: Forum BabyBoom - Wyniki wyszukiwania. Skromne 7 stron ogolnie o sab simplexie. Rozumiem , ze gdyby tam zadac pytanie pewnie nie mialo by sie szans na odpowiedz....
Masakra....:no::no::no:
 
reklama

Antila

30-tki , przyszłe mamusie
Dołączył(a)
29 Październik 2006
Postów
3 771
Rozwiązania
0
Saly spokojnie :-)chłopina zadał pytanie dotyczące dwóch spraw i miał do tego prawo:tak:
Paweł jeżeli chodzi Ci o coś takiego co się odłamuje przy pierwszym odkręceniu butelki to mój Sab tego nie miał:no: Teraz Sab nam się skończył i stosujemy Bobotic tylko w takich samych dawkach, jak Sab a nie po 8 kropli trzy razy dziennie, jak zaleca producent ( dodam, że po konsultacji z pediatrą). Efekt podobny, czyli są dni ok a są z płaczem i prężeniem.O mleku się nie wypowiem, bo stosujemy tylko doraźnie Bebilon HA.
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
A Potrzebuję porady 9
S Potrzebuję porady 9
E Potrzebuję porady 12
lenkaa* Ogłoszenia - Wrocław 9

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry