reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Sama juz nie wiem co mam robić?

Jusia22

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Sierpień 2005
Postów
226
Miasto
Mieszkam w Bytomiu woj.Śląskie
Rozwiązania
0
WItam !!!
Moze któraś z was miała podobnie z waszymi dziecmi.Mój problem polega na tym ze mała od trzech dni nie chce robić ani siku ani kupke na nocnik :no: A juz sie cieszyłam ze JUlia podłapała do czego słuzy nocnik jaka ona była szczęśliwa jak szła z nami do ubikacji zeby wylać to co zrobiła , i jakbyście ja widziały jak sie cieszyła jak dostawala buziaki i oklaski ze normalnie szok.Problem pojawił sie nagle jak miała troche lużniejsze kupki i od tego momentu to nawet nie chce patrzec na nocnik i nie ma mowy zeby usiadła na nim . Juz próbowałam jej pokazać ze lala sie nie boi siadać i ze mama tez na nim siedzi pokazywac jej rózne ksiązeczki wszystko to zeby czyms ja zająć i zeby usiadła na nim.Nie wiem może popełaniłam jakiś bład :shocked2::eek::confused: moze coś zrobiłam nie tak Proszę poradzcie co mam zrobić nie chce zmuszac małej do niczego tylko sie obawiam tego ze juz wogóle nie bedzie chciała robic na nocnik i ze jej nie odzwyczaje od pieluch :no2:Pozdrawiam pa

 
reklama

elusia79

mama Fabianka i Kamilka
Dołączył(a)
12 Lipiec 2005
Postów
686
Rozwiązania
0
Według mnie odsapnąc, nie obwiniać się i próbować dalej ale nie zmuszać na siłe.
My z Kamisiem już tez przeszliśmy etapy, że kilka dni wołał a potem znów nie . Gdy rozmawiałam z innymi mamusiami to tak bywa. Nic nie przychodzi łatwo.
 

Pycha

mama Mai i Marty
Dołączył(a)
6 Czerwiec 2005
Postów
6 427
Miasto
Strzelce Krajeńskie
Rozwiązania
0
u nas tez jest różnie, było tak ze mała siadała bez oporów, niedawno nie chciała siadać, a od wczoraj kilka razy zawołała :-) trzeba cierpliwie czekac i próbowac, tylko skad tą cierpliowść brac ??? :no:
 

Anulka59

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Kwiecień 2005
Postów
1 032
Rozwiązania
0
U nas też różnie>Jak Mateuszek ma gorsze dni nocniczkowe to odpuszczam całkiem tak na dwa dni i potem znów jest dobrze więc tak jak Pycha pisze cierpliwości.
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
E Sama juz nie wiem.... Zwierzenia 5
S Sama z dwójką małych dzieci Potrzebuję porady 25
F Taka sama grubosc fałdu karkowego jaka była przezierność? Potrzebuję porady 0
M Test ciążowy... Już sama się gubię.... Ciąża, poród, połóg 47
Zankal31 Ciaza koncowka a zostalam sama ... Potrzebuję porady 6
O Nie sama,ale samotna:-( Samotni rodzice 155
D Zostalam sama Potrzebuję porady 12
A Czy kazda ciaza taka sama? Potrzebuję porady 6
D Sama nie wiem:( Potrzebuję porady 6
F Boję się, że zostanę sama z dzieckiem. Relacje rodzinne 12
E Matka-Sama nie wiem co myśleć II cz postu Potrzebuję porady 5
madziorek107 potrzebuje porady...brakuje mi sił..potrzebuje wparcia i poczuć, że nie ejstem sama :( Potrzebuję porady 6
S Zostałam sama z malutkim dzieckiem Archiwum Samodzielnych rodziców 1
X 18stolatka sama w ciąży... Archiwum Samodzielnych rodziców 0
C Mam 17 lat i boję się, że zostanę sama .. Potrzebuję porady 7
I w wieku 22 lat zostałam sama z dwójką dzieci i w ciazy, nie mam ochoty już żyć !!! Archiwum Samodzielnych rodziców 3
I 22 lata, sama, trzecie dziecko w drodze a ja go nie chcę, nie mogę tak żyć.. Młodziutkie mamy 5
S Zostałam sama z problemami. na kilka dni przed porodem... Archiwum Samodzielnych rodziców 3
A Zostałam sama z 4-miesięczną córeczką, jak sobie radzić? :/ Archiwum Samodzielnych rodziców 155
99Kasia Sama mama - gdy ojciec chce, ale nie może widywać się z dziećmi Archiwum Samodzielnych rodziców 4
joanna153 Handmade'owy wątek, czyli zrób to sama :) Dzieci urodzone w październiku 2013 113
Pysia29d dziwne zachowanie 2,5 latka-aż sama schizuje Roczniaki i dwulatki 15
agawhite Ząbek bez szkliwa? sama nie wiem co Wcześniaki 5
L Sama w ciąży, nie wiem co dalej :( Relacje rodzinne 8
juulka Zostałam sama.. Porady prawnika 1
K Sama nie wiem co robić Relacje rodzinne 3
makitoza A ja chcę sama na podwórko !! Dzieci urodzone w 2003 roku 5
E SAMA NIE WIEM CZY TO PROBLEM Przedszkolaki 3
M św.Mikołaj :):):)czyli zrób sobie sama prezent.....:):):) Dzieci urodzone w marcu 2006r. 46
KiniakB Czy to normalne? Nie wiem juz co robic! Potrzebuję porady 18
V Czy to juz sa żylaki? Potrzebuję porady 4
M Nie mam juz sily do własnego dziecka Potrzebuję porady 18
N Czy to juz obsesja? Potrzebuję porady 12
Natalka92 Czy to juz czas na porod ? Potrzebuję porady 2
martynka999 Czy bedzie juz widac? Potrzebuję porady 4
P Czy to juz ? Ciąża, poród, połóg 67
E Juz nie dajemy rady:/ Potrzebuję porady 21
B Czy porod juz blisko ? Ciąża, poród, połóg 8
K Nie mam juz sily:-( Zdrowe dziecko 16
C pomożcie mamusie juz nie daje rady Potrzebuję porady 6
E Juz sobie nie radze:-( Przedszkolaki 21
samotnaja Tak dlugo juz mnie to meczy.. Zwierzenia 2
E Gdy dziecko bije inne dzieci-juz nie wiem co robic.. Przedszkolaki 3
xXxIzuLQaxXx Prosze o pomoc, chodzi o 3 miesieczne dziecko.. Juz nie wiem co myslec. Wyniki badań. Forum pediatryczne 23
pam_x_pam Mam juz dosc.... Zwierzenia 21
pchelka10.05 dydus - smoczek (((( Nei mam juz siły (((( POMOCY Dzieci urodzone w grudniu 2009 4
ewika87 moja dzidzia juz ma - chwalimy sie co już mamy lub co kupiliśmy Dzieci urodzone w listopadzie 2011 3454
tulaga Moje dziecko nie spi juz 2 miesiące.POMÓŻCIE Spanie 12
joll Ale to juz było....czyli kwietniowe archiwum Archiwum mam kwietniowych'11 1188
A Sylwester-juz dzis! Przedszkolaki 0
Podobne tematy


















































Do góry