reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy twoj dwulatek nie mówi? Wmawiali ci, że z wad wymowy można wyrosnąć? Logopeda to pani od literki R? Rozmawiamy o mitach logopedycznych. Obejrzyj wywiad, nawet jeśli jesteś mamą niemowlaka

    A czy wiesz, co jest przeciwwskazaniem do szczepienia? Kto powinien zgłosić NOP i czy katarek niesie ze sobą ryzyko?Pediatra rozwieje twoje wątpliwości? Zobacz!

reklama

sex analny

Dołączył(a)
7 Kwiecień 2005
Postów
1
Rozwiązania
0
jestem w drugim miesiacu ciazy, jestem takze zwolenniczka sexsu analnego bardzo czesto robie to z moim mezczyzna teraz sie boje ze to moze zaszkodzic dziecku zwlaszcza ze on ma 26 cm. prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!
:mad:
 
reklama

tuśka21

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Marzec 2005
Postów
1 536
Rozwiązania
0
hmm nie denerwuj sie - moze niektore forumowiczki wstydza sie takich tematow (bo dla niektorych moga i napewno sa krempujace)
chce Ci powiedziec ze jesli nie masz przeciwwskazan do uprawiania sexu przez lekarza (tzn. jesli ciaza rozwija sie prawidlowo i nie jest zagrozona) to mysle ze kazda forma uprawianego sexu jest bezpieczna dla dziecka ... ale pamietaj ze musicie robic to delikatniej i bardzoej uwazac niz dotychczas :)
Pozdrawiam
 

CosmoEwka

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
24 Marzec 2005
Postów
132
Rozwiązania
0
Skrepowanie skrepowaniem, po prostu co mozna odpowiedziec na takie pytanie i prosbe? Zawsze sa dwie szkoly. Jedni powiedza ze mozna, inni ze dla pewnosci i bezpieczenstwa (wiadomo dziecka) mozna ograniczac pewne formy zachowan seksualnych, ze tak to ladnie ujme. Ale czy nie najprosciej i bezposrednio jest zapytac o to lekarza? Moj lekarz sam powiedzial ze nie widzi zadnych przeciwskaan co do uprawiania seksu, podczas gdy mnie nawet do glowy nie przyszlo spytac go o to, gdyz nie zaprzestalam seksu (nic mi nie dolegalo). A co do forumowiczek, ktore ogladaja ten temat i nic nie napisza, to tak sobie mysle ze wiekszosc nic nie pisze bo zastanawia sie czy maja tez napisac ile ich facet ma cm;). Ja w kazdym razie nie napisze;). Pozdrawiam wesolo:).
 
A

Agnexx

Gość
Zgadzam się z Tuśką21, jeżeli nie ma przeciwskazań do seksu to również seks analny nie powinien być zakazany.
 

theo

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Wrzesień 2004
Postów
870
Rozwiązania
0
enia szczerze mówiąc trochę cię nie rozumiem??? dlaczego współczujesz dziecku???
w takim razie współczuj wszystkim nienarodzonym dzieciom bo stosunek pochwowy jest chyba bardziej niebezpieczny w ciąży.
 

tuśka21

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Marzec 2005
Postów
1 536
Rozwiązania
0
zgadzam sie z theo

zreszta enia kazda z nas wie do czego sluzy odbytnica i jakbysmy szukaly srodkow na przczyszczenie to raczej pisalybysmy w takim watku ...."cos na przeczyszczenie" :p a ty jesli zamiar uswiadamiac nas do czego sluzy odbytnica to zaloz watek o tej tematyce moze ktoras z nas go odwiedzi :laugh:
 

dasia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Grudzień 2004
Postów
467
Rozwiązania
0
Ja też myślę,ze jeśli nie ma przeciwskazań do seksu wogóle to sprawa z której "dziurki" korzystacie raczej nie ma znaczenia-można z wszystkich trzech ;D Wiadomo tylko,że trzeba być bardziej delikatnym. Chociaż nas na początku ciąży (kiedy brzuszek nie przeszkadzał) jeszcze czasami ponosiło do ostrego seksu ;)
A enia-jak Ty nie chcesz to nie musisz...
Pozdrawiam sekualnie aktywne mamunie ;D
Dasia
 

tuśka21

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Marzec 2005
Postów
1 536
Rozwiązania
0
hej ...

ona-17 ... nie slyszlam o przypadkach zajscia w ciaze podczas uprawiania sexu analnego ... wiec nie masz czym sie martwic ;D ;D ;D

a to odp. do Anonima - sa rozne srodki nawilzajace - ale wiesz co najlepszym ze tak to ujme jest slina (to jest naturalny enzym)
po drugie co do odczuwanego bolu ... to zalezy do twojego nastawienia i napiecia miesni ... mozesz juz robic to ktorys raz z rzedu a w momencie spiecia bedziesz odczuwac dyskomfort .... :( nie ma reguly czy robi sie to 1 raz czy 100 :laugh:

a co do popekanej skory to zastosuj Alantan - jeste to cos w rodzaju zasypki (np.stosuje sie ja uniemowlat gdy maja jakies ostarcia naskurka w okolicach narzadow pluciowych - jest to srode takze gojacy - polecam)

Pozdrawiam
 
Dołączył(a)
14 Czerwiec 2005
Postów
11
Rozwiązania
0
Dupka , buźka czy cipeczka - będzie chłopak , czy dzieweczka... ;D
 
reklama

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry