reklama

Słodkie przekąski

Temat na forum 'Diety, diety' rozpoczęty przez Anna30kraków, 16 Luty 2010.

  1. Anna30kraków

    Anna30kraków Początkująca w BB

    Wafle ryżowe uważam, że są ok, ale nie zaspokajają niestety głodu. Moja taka przekąską jest kisiel gorący instant. Dodaje do niego musli i jeszcze słodzę słodzikiem i trochę ociepla brzuch-a co za tym idzie trochę oszukuje nasz brzuch uczuciem sytości.:-)
     
  2. mamaA

    mamaA Fanka BB :)

    Kisielkiem nie zaspokoi się głodu skutecznie i na długo. Ja robię sobie pożywne kanapki z razowego chleba, rukoli i szynki:) Pyszne i bardzo zdrowe, wystarczy zjeść jedną i można mieć spokój na długi czas, do tego jakieś jabłko i mamy prawdziwy posiłek:)
     
  3. reklama
  4. rambanka

    rambanka Początkująca w BB

    A ja uwielbiam naleśniki z truskawkami i bitą śmietaną, pycha :) Idzie lato, będą truskawki, już nie mogę się doczekać.
     
  5. Fitt

    Fitt Zaciekawiona BB

    jak potrzebowałam czegoś słodkiego na diecie to sięgałam po batoniki takie z płatków śniadaniowych (około 100 kcal) :) albo po owoc jakiś, najchętniej banana (chociaż wiem, że na diecie zalecanie nie są, to jednak chyba lepsze to niż batonik ;) )
     
  6. Karoline

    Karoline Początkująca w BB

    Ja chętnie sięgam właśnie po wafle ryżowe, ale w czekoladzie deserowej. Kupuję takie z 4 sztukami i akurat wystarcza mi na 2 przekąski.
     
  7. bajkowa

    bajkowa Fanka BB :)

    A u mnie najlepiej teraz latem sprawdzaja się zupy owocowy pycha a jagodowa to juz poezja ;-)
     
  8. rubi

    rubi wakacyjna mama ;-)

    bajkowa ;-) dawaj przepis :-)
     
  9. iza813

    iza813 mama Szymka i Samuela

    Ja staram sie jesc co 2.5 - 3h pomiedzy posilkami pije wode i zielona herbate.Jesli czuje ze powinnam cos podjesc to siegam po landrynke bez cukru/gume do zucia/ lub jakis lekki owoc i staram sie odwrocic uwage od jedzenia ogladajac np ciuchy w sklepie w rozmiarze M:tak::-D
     
  10. reklama
  11. Lupoline

    Lupoline Zaciekawiona BB

    hehehe swietny pomysł;)
     
  12. Dietetyczka

    Dietetyczka Początkująca w BB

    Dobrym pomysłem na niskokaloryczną przekąskę jest np. koktajl z jogurtu naturalnego i owoców (do wyboru: truskawki, jagody, maliny, kiwi, brzoskwinie) lub jogurt naturalny z kakao lub miodem, lub musli przygotowanym z samodzielnie w domu (płatki owsiane lub żytnie z owocami suszonymi takimi jak żurawina, śliwka, rodzynki). Również owoc jest dobrą przekąską pomiędzy posiłkami. Oczywiście wiadomo, że nie mogą to być porcje wielkości normalnego posiłku, przekąska ma być mała, a syta. Jeżeli ma się ochotę na coś słodkiego to polecam domowe ciasto, a z dodatkiem owoców będzie dodatkowo zdrowsze :)
     

Poleć forum