reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Słodycze - jak sobie z nimi radzić

Dołączył(a)
1 Luty 2018
Postów
4
Rozwiązania
0
Słodycze są moją zmorą.
Przed ciąża schudłam 20 kg ale to i tak kropla w morzu.
Niestety podejście w ciąży - przecież mogę, jestem w ciąży, każda ma zachcianki.
I niestety było ich coraz więcej.
Macie jakieś doświadczenia czym zastąpić słodycze jak głowa chce jeść?
 
reklama

sksk

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Lipiec 2018
Postów
792
Rozwiązania
0
Nie posiadać słodyczy w domu, dla mnie jedyny sposób to brak kontaktu. Do sklepu nie chce mi się iść, wiec zjem mniej. W sklepie umiem się opanować, w domu nie. A jak już jestem w sklepie to wezme conajwyżej coś małego, jeden czy dwa cukierki na wagę i więcej nie mam, bo jak mam to zjem. Później organizm się przyzwyczai i już tak nie żąda cukru
 

Aniabrz

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Luty 2018
Postów
1 439
Rozwiązania
0
Słodycze są moją zmorą.
Przed ciąża schudłam 20 kg ale to i tak kropla w morzu.
Niestety podejście w ciąży - przecież mogę, jestem w ciąży, każda ma zachcianki.
I niestety było ich coraz więcej.
Macie jakieś doświadczenia czym zastąpić słodycze jak głowa chce jeść?
Owoce owoce jeszce raz owoce - tez slodkie a samo zdrowie no i warzywa surowe np marchewka ;) polecam
A jeszce jofurty naturalne z owocami kefiry maslanki oczywiscie wszystko naturalne!
No i pij duzo wody!
 

wiecznie_zajeta

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
18 Wrzesień 2018
Postów
149
Rozwiązania
1
moja walka z cukrem była bardzo długam jedyne co pomogło to detoks. Jeśli masz ochotę na słodkie unikaj potraw z wysokim indeksem glikemicznym np. ziemniaków, gotowanej marchewki, buraków. Bo to napędza apetyt na słodycze. I jedz często i mało np. owsiankę,czy kaszę z bakaliami np. jaglaną. Teraz to cukrem się ratuję jak jestem przemęczona ale to do niczego nie prowadzi. Nie słodzę kawy ani herbaty od liceum, nie jem gotowych słodyczy, do ciast daję dużo mniej niż przepis. Jogurty owocowe to też słodycze.
 
Do góry