reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

spacerówka dla noworodka

aaaczarna

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Listopad 2012
Postów
186
Witam, moje dzieciątko urodzi się w okresie wakacyjnym. To moje pierwsze dziecko i nie znam się na wóżkach. Początkowo myślałam że wystarczy spacerówka bo w lato nie musi dzieciątko być tak opatulone. Ale już wiem że wózek głęboki musi być ze względu na podtrzymanie i kręgosłup. Więc potrzebuje wózka głębokiego i fotelika samochodowego na początek a potem spacerówkę. Są opcje 3 w 1. Ale słyszałam że to tragiczne rozwiązanie. Nie mogę na wózek wydać tysięcy złoty bo mnie na to nie stać. A te tańsze ponoć 3 w 1 nie spowalniają praktycznie żadnej swojej funkcji. Myśle że skoro spacerówka jest używana dopiero po ok 6 miesiącach i sama w sobie nie jest kosztowna mocno, to może lepiej kupić głęboki wózek z opcja fotelika, albo osobno fotelik a osobno wózek głęboki. Czy są rodzaje wózków na porę roku? Jakie firmy są dobre? Co polecacie jakie rozwiązanie i jakie wózki i dlaczego?

co myślicie o czymś takim, spacerówka ale ma wsad taki że spacerówke sie rozkłada a dziecko sie wklada do tego spiwoka. Wiem ze to firma graco ale jak to odnależc. Co o tym myslicie? graco.jpg
 
reklama