reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Mamy prawie 500 zgłoszeń! Prosimy o więcej! Wiem, że nie jest najłatwiejsza, ale obiecuję, że zrobimy wszystko, żeby spełnić wasze oczekiwania. Im więcej nam dacie info, tym więcej będziemy mogli zrobić. A ja dziękuję i jeszcze raz dziękuję :) Wypełnij ankietę, proszę. aniaslu - kliknij

    Nowa aplikacja do forum na smartfony

    Ufff. Długo to trwało, ale wreszcie możemy Wam pokazać nową wersję aplikacji na smartfony. Nie jest jeszcze idealna, ale Wasze uwagi pomogą nam doprowadzić ją do perfekcji. Linki i miejsce do wysyłania uwag - w tym wątku.

reklama

Środki lokomocji maluchów

Chrupcia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
26 Październik 2009
Postów
2 375
Miasto
Wilanów
Rozwiązania
0
bali - a Ty chcesz sprzedać buga i się wahasz czy myślałaś o zamianie na parasolkę?

Jak Leoś teraz już prawie nie korzysta a nie masz pilnej potrzeby sprzedaży to potrzymaj jeszcze chwilkę aczkolwiek wątpię żeby sie Mu zmieniło.

Stachu mega wózkowy, śpi w wozie w ciągu dnia (jak się Go nie obudzi to 4h ciągnie, pod kołdrą przy otwartym oknie). Dystansów długich też nie pokonuje, zresztą u nas wszystko jest dosyć od siebie oddalone - wolę Go podwieźć żeby się wyhopsał na placu zabaw niż iść z nim godzinę do najblizszego rogu zbierając po drodze wszystkie kamienie i patyki, pilnując żeby kurzu z samochodów nie scierał...

Ale moze Mu sie smieni, z decyzją o zakupie podwójnego wózka czekam do marca-kwietnia. Na razie mam na oku ten:
ROEMER/BRITAX B-DUAL dla dw�jki dzieci - kolor GREEN - 1szt.

I tak kasy na razie brak...
 
Ostatnia edycja:
reklama

JustMe5

Fanka BB :)
Dołączył(a)
3 Wrzesień 2009
Postów
7 504
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Wiola, ale Bali "musi" pozbyć się buga, bo przekazuje nowemu członkowi rodziny- dobrze zrozumiałam?
 

aga0411

szczęśliwa mama
Dołączył(a)
19 Wrzesień 2009
Postów
17 491
Miasto
wlkp
Rozwiązania
0
a ja potrzebuję opinii mam z dwójką dzieci, czy w wieku 2 lat dziecko potrzebuje spacerówki/parasolki?
Oleska, Wiolan? Jagoda jeździła jak się Jasiek urodził?
bo mój już teraz w zasadzie nie jeździ
ja nie mam dwójki dzieci, ale myślę,że możesz odpuścić, tym bardziej, że piszesz, że wszędzie autem podjedziesz.. u nas sklepy, czy galeria na nóżkach, plac zabaw, czy park, jak u ciebie autem, jedynie wózek, jak muszę kilka małch sklepików obskoczyć, żeby coś do jedzenia kupić, ale wtedy koniecznie musi mieć ze 4 autka + coś do jedzenia, bo inaczej chce wyskoczyć.
tak więc bali, daruj sobie nowy wózek :-)
 

Alis84

mama majowej Majeczki
Dołączył(a)
11 Styczeń 2010
Postów
3 667
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
U nas wózek jest "be" ale nie wyobrażam sobie pewnych sytuacji bez wózka dlatego kupiłam używanego Cybexa i jestem zachwycona :)
"Stary" jeszcze stoi bo liczyłam się z tym, że jak spadnie śnieg to Cybex nie da rady ale zima nas nie rozpieszcza więc pewnie jak do lutego nie spadnie to go w cholerę sprzedam :)
 

tysia123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Grudzień 2009
Postów
8 571
Rozwiązania
0
chyba że Tysia chcesz odkupić nasze I'coo w 500 się zmieścisz....
serio? Rozważe to.... Na razie sie rozgladamy, myslę ze gdzies w lutym najwczesniej na zakup sie zdecydujemy ;) Jak cos bede pamietala,

Właśnie ja tez zastanawiam sie czy wózek potrzebny....na codzien na pewno nie, ale zeby gdzies na dluzszy spacer pojsc to konieczny jest. Albo na wyjezdzie ...... Takze kupujemy ale bez angazowania zbyt duzej kasy.
 

afiliacja

Jagodowo-Julianowa mama
Dołączył(a)
14 Listopad 2009
Postów
3 819
Miasto
Łódź
Rozwiązania
0
potrzebuję porady w sprawie kolejnego rowerka. Jagoda wyrasta mi już ze stridera biegowego. dodatkowo Julu ma wobec niego niepohamowane aspiracje... zatem bylabym skłonna kupić młodej nowy rower. i tu jest pytanie - jaki? znów biegowy, tylko większy? czy już nie pakowac się w kolejną biegówkę i kupić normalny? :eek: pomożecie? :-)
 

julita1212

Szczęśliwa mamusia:) Cudownej dwójeczki :*
Dołączył(a)
16 Grudzień 2008
Postów
17 639
Rozwiązania
0
potrzebuję porady w sprawie kolejnego rowerka. Jagoda wyrasta mi już ze stridera biegowego. dodatkowo Julu ma wobec niego niepohamowane aspiracje... zatem bylabym skłonna kupić młodej nowy rower. i tu jest pytanie - jaki? znów biegowy, tylko większy? czy już nie pakowac się w kolejną biegówkę i kupić normalny? :eek: pomożecie? :-)
Afi ja nie wiem jak to jest z birgowem bo w końcu go nie kupiliśmy ale Majka ma normalny z bocznymii kułkami i daje radę na nim jechać tzn sama pedałuje, teraz jest na etapie że te boczne kółka są trochę podniesione więc chcąc nie chcąc musi łapać równowagę:tak:
 

aga0411

szczęśliwa mama
Dołączył(a)
19 Wrzesień 2009
Postów
17 491
Miasto
wlkp
Rozwiązania
0
potrzebuję porady w sprawie kolejnego rowerka. Jagoda wyrasta mi już ze stridera biegowego. dodatkowo Julu ma wobec niego niepohamowane aspiracje... zatem bylabym skłonna kupić młodej nowy rower. i tu jest pytanie - jaki? znów biegowy, tylko większy? czy już nie pakowac się w kolejną biegówkę i kupić normalny? :eek: pomożecie? :-)
B'twin z decatchlonu 14 cali.
moj jeszcze takiego nie ma, ale ja juz sie w nim zakochalam i z pewnoscia taki mu kupie (chyba, ze ktos mnie wyprzedzi i dostanie prezent od rodziny ;-))

moj tez juz orawie wyrasta w biegowki, siodelko i kierownice ma juz podniesiona na maxa.
 
reklama

wampi

..::..::..::..
Dołączył(a)
18 Wrzesień 2009
Postów
5 456
Rozwiązania
0
Ja nie pomogę, mój dalej na B'twin biegowym śmiga, więc zmiana będzie dopiero w przyszłym roku, a córa to była anty rowerowa, miała 3 kołowy, który to my musieliśmy pchać, bo ona jak księżniczka tylko siedziała :-p pewnego dnia się złamał, dostała z 14 albo 16 calowymi kołami, ale dopiero zaczęła z niego korzystać jak miała 4 lata, zdecydowanie wolała hulajnogę.
 
Do góry